خبرهای داغ:
در هشتمین دوره مسابقات تیراندازی سراسری بانوان وزارت نیرو؛
در هشتمین دوره مسابقات تیراندازی سراسری بانوان وزارت نیرو که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهداء این وزارتخانه برگزار شد، بانوان تیم تیراندازی شرکت آب منطقه ای قزوین خوش درخشیدند.
کد خبر: ۹۵۵۴۶۱۳
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

قزوین_ به گزارش بسیج، هشتمین دوره مسابقات تیراندازی سراسری بانوان وزارت نیرو به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهداء این وزارت خانه با حضور 76 ورزشکار، پس از دو روز رقابت با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

در این دوره از مسابقات 76 تیرانداز از 12 استان کشور در قالب 17 تیم در دو رشته تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان و در مسابقات انفرادی رشته تیراندازی با تپانچه بادی خانم ها مهنوش جناب و طاهره ابراهیمی توانا از شرکت آب منطقه ای قزوین به ترتیب حائز مقام های اول و دوم در این رشته شدند.

در رشته تیراندازی با تفنگ بادی در بخش انفرادی نیز خانم طاهره نصیری از شرکت آب منطقه ای استان قزوین در جایگاه نخست ایستاد.

در رشته تیراندازی با تفنگ بادی در بخش تیمی نیز تیم شرکت آب منطقه ای استان قزوین متشکل از خانم ها طاهره نصیری، مهری ملکی فرد و گیسو کاکاوند به مقام نخست رسیدند و تیم های صنعت آب و برق خوزستان و تیم برق منطقه ای اصفهان نیز به ترتیب در جایگاه دو م و سوم قرار گرفتند.

در رشته تیراندازی با تپانچه بادی در بخش تیمی تیم شرکت آب منطقه ای استان قزوین متشکل از خانم ها طاهره ابراهیمی توانا، شیما کبیری و مهنوش جناب به مقام نخست رسیدند و تیم های برق منطقه ای اصفهان و تیم صنعت آب و برق استان مرکزی نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در رشته مجموع تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی نیز به ترتیب تیم های شرکت آب منطقه ای استان قزوین، برق منطقه ای اصفهان و صنعت آب و برق خوزستان در جایگاه اول تا سوم این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار