فرمانده سپاه روح‌الله پیروزی قطعی را از آن مردم غزه دانست و گفت: در هیچ زمانی مثل امروز دنیا علیه صهیونیست بسیج نشده و امروز به به رغم تمامی سانسورها ندای مظلومت این ملت به گوش جهانیان رسیده‌ است.
کد خبر: ۹۵۵۴۵۰۹
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله صبح امروز در تجمع اعتراضی مردم اراک در محکومیت «کودک‌کشی»، «جنایت» و «نسل‌کشی» در غزه که در پیاده راه امیرکبیر برگزار شد،، با اشاره به حضور پرشور و شعور مردم در این تجمع اعتراضی گفت: امروز شاهدیم که جبهه اسلام در مقابل جبهه کفر ایستاده است.

وی افزود: حادثه غزه و به خاک و خون کشیده شدن مردم مظلوم غزه توسط رژیم صهیونیستی تمام دنیای اسلام و جهان را در برابر جهان کفر قرار داده و ماهیت اصلی این رژیم برای همگان روشن و آشکار شده‌ است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که ما اکنون به قله نزدیک شده‌ایم و امروز نشانه‌های آن با قرار گرفتن دنیای اسلام در برابر جهان کفر مشخص شده‌ است.

سردار کریمی با بیان اینکه حوادث امروز غزه نشان داد که فروپاشی هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک است، گفت: امروز این جرثومه فساد همه چیز خود را از دست داده است، برخی فروپاشی رژیم غاصب را عیرممکن می‌دانستند، کشورهای عربی، اروپایی به خود اجازه نمی‌دادند که به رژیم صهیونیستی چپ نگاه کنند.

وی ادامه داد: ولی حماس مدل فروپاشی زودرس رژیم غاصب صهیونیستی را به منصه ظهور رسانده است و این رژیم جعلی به روزهای پایان عمر خود نزدیک شده است.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: چهار عامل بقای رژیم صهیونیستی شامل حمایت‌های کشورهای غربی، اروپایی و برخی کشورهای منطقه، از پشتیبانی‌های مالی تا نظامی و لجستیک است. در یک کلام باید گفت اسرائیل، آمریکا کوچکی است که برای تسلط به این منطقه ساخته شده است.

سردار کریمی با یادآوری اینکه ما با دنیای استکبار در حال مقابله هستیم، گفت: دومین عامل سیستم اطلاعاتی قوی و مجموعه موصاد است که در همه جا نفوذ داشته و دارد و بیش از هفتاد سال است که عرصه را مردم فلسطین تنگ کرده است.

وی افزود: ارتش و اعتماد به ارتش سومین عامل بقای این رژیم اشغالگر است، ارتشی که با انبوهی از زره پوشان و مدرن‌ترین تجهیزات روز دنیا به میدان آمده و از پشتیبانی ناتو برخوردار است. و چهارمین عامل قدرت ارعاب و ترس است که سالهاست برای آن تلاش کرده است.

فرمانده سپاه روح‌الله با بیان اینکه صحنه پیش رو دارای دو منظر است، گفت: یکی شهادت بیش از پنج هزار کودک توسط اسرائیل در نوار غزه که دل‌ها را به درد آورده است و از جهت دیگر شکست رژیم اسرائیل و عامل شیطان بزرگ در منطقه در برابر مردم مظلوم عزه را می‌بینیم.

سردار کریمی به چهار راهبرد رژیم غاصب اسرائیل اشاره کرد و گفت: اسرائیل در این چهار راهبرد خود امروز با شکست رو برو شده است؛ اولین راهبرد عملیات پیش دستانه است که امروزه مشاهده می‌شود ۲ هزار رزمنده حماس در برابر این رژیم تا دندان مسلح عملیات پیش دستانه انجام داده‌ است.

وی راهبرد دوم را انجام عملیات نظامی خارج مرزها عنوان و تصریح کرد: این راهبرد نیز با شکست مواجه شده است چراکه امروز درگیری به درون هیئت حاکمه اسرائیل رسیده است.

فرمانده سپاه روح‌الله تاکید کرد: ایجاد ثبات سیاسی و امنیت داخلی راهبرد دیگر رژیم اسرائیل است که امروز تمام امنیت این رژیم به هم ریخته‌ است‌. نیروهای حماس برای انجام عملیات طوفان‌الاقصی در داخل رژیم صهیونیستی باید از شش رده پدافندی عبور می‌کردند و با عبور از این موانع، برای اولین بار عوامل این رژیم در لباس خواب دستگیر شدند که شکستی بزرگ برای این رژیم بشمار می‌رود.

سردار کریمی راهبرد بازدارندگی را از دیگر راهبردهای این رژیم اعلام و بیان کرد: این مهم به این معنا است که کسی به خودش اجازه ندهد به این رژیم حمله کند؛ رژیم صهیونیستی تمامی پشتیبانی‌های نظامی و اتمی و در بسیاری جاها قدرت سیاسی، اجتماعی و فضای مجازی را در اختیار داشت تا کسی جرات حمله به آن را نداشته باشد و امروز این راهبرد نیز توسط رزمندگان حماس شکسته شد.

وی با تاکید بر اینکه  امروز جبهه مقاومت پیروز شده و بسیاری از افراد نمی‌خواهند این مهم را قبول کنند، افزود: امروز سید مقاومت خطاب به رژیم اسرائیل همانند سردار دلها شهید سلیمانی اعلام می‌کند که برای رویارویی و مقابله با شما، ایران نیاز نیست، حماس برای اسرائیل کافی است و ما خود را برای مبارزه بزرگتر آماده کردیم؛ تحقیری از این بالاتر. 

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: استکبار جهانی که امپریالیسم رسانه‌ای را در اختیار دارد با ابزار فصای مجازی چنان رعبی ایجاد کرده که قدرت بازدارندگی را به رخ می‌کشیدند. ولی امروز اسرائیل شکست خورده است ولی عده‌ای هنوز نمی‌خواهند این حقیقت را باور کنند که حماس پیروز میدان است.

سردار کریمی یادآور شد: آمریکا سراسیمه به حمایت از رژیم اسرائیل وارد میدان شده ولی اسراییل همه چیز را باخته است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل از نقشه جهان محو خواهد شد چراکه امروز هسته‌های اولیه جبهه مقاومت شکل گرفته و رونمایی شده‌ است.

وی افزود: جبهه مقاومت به واسطه راهنمایی و تیزهوشی و آینده‌نگری امام راحل شکل گرفت. آن زمان که به جبهه مقاومت پیام دادند که باشم یا نباشم باید با جبهه کفر بجنگید، پس هسته‌های جبهه مقاومت را شکل دهید.

فرمانده سپاه روح‌الله معنویت را از جمله مهمترین عوامل جنگ رزمندگان حماس با اسرائیل دانست و گفت: امام خمینی(ره) جوانان را به میدان آورد و آنان را به سلاح معنویت تجهیز کرد و در مدت ۴۴ سال گذشته جوانان در تمامی صحنه‌ها حضور داشته و جبهه حق با این عامل همواره پیروز بوده‌ است.

سردار کریمی با تاکید بر اینکه در عملیات طوفان‌الاقصی دو هزار رزمنده حماس حضور داشتند، گفت: این رزمندگان مسلح به سلاح ایمان بودند و این عاملی که باعث شد تا هراس نداشته باشند، معنویت بود.

وی تاکید کرد: اگر مسلح به سلاح ایمان شویم، هیچ دشمنی را یاری رویارویی با ما را ندارد؛ دشمنان اسلام امروز راهبرد خود را در مقابله با انقلاب اسلامی جنگ شناختی می‌دانند و تلاش دارند تا در این میدان اعتقادات و باورهای ملت را نشانه گرفته‌اند.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: در جنگ شناختی، دشمن در تنها جایی که احساس قدرت می‌کند فضای مجازی است و در این فضا تلاش دارد تا با وارونگی حقایق و جا به جا کردن حق و باطل، باورهای ما را تغییر دهند و ما را وادار به شکست کنند.

وی افزود: باید هوشیار بود، دشمن وحدت ما را نشانه رفته است. دشمن در جنگ شناختی به دنبال شکست ما بوده و می‌خواهد جوانان و اقشار مختلف مردم را از دستاوردها غافل کند.

سردار کریمی یادآور شد: صحنه غزه به گونه‌ای است که مردم و نیروهای مسلح در هم تنیده شده‌اند ولی مردم ثابت کردند با مجاهدان همراه هستند و سیستم دشمن نتوانست پی ببرد که حماس در حال چه کاری است.

وی پیروزی قطعی را از آن مردم غزه دانست و گفت: در هیچ زمانی مثل امروز دنیا علیه صهیونیست بسیج نشده و امروز به به رغم تمامی سانسورها ندای مظلومت این ملت به گوش جهانیان رسیده‌ است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی به نقش خبرنگاران در بیان حقایق غزه اشاره و تصریح کرد: ۵۰ خبرنگار مردمی در غزه صدای مردم این منطقه را به گوش دنیا رساندند و اجازه نداده‌اند سانسور خبری رخ دهد و موفق شدند امپراطوری رسانه‌ای را به چالش بکشند.

سردار کریمی با تاکید بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت: حمایت از مظلوم را باید داشته باشیم و افتخار می‌کنیم که این ملت تصمیم گرفته زیر چکمه‌های استکبار قد خم نکند و مقاومت کند این مایه عرت است نه ذلت.

وی با اشاره به حمایت استکبار جهانی از جنایات رژیم غاصب اسرائیل افزود: اگر این نبرد فروکش کند در حقیقت آغاز فروپاشی نظام استکبار کلید خورده است.

فرمانده سپاه روح‌الله خاطرنشان کرد: حماس در عملیات طوفان‌الاقصی در عرصه‌های مختلف اسرائیل غاصب را به چالش کشیده است؛ در مقابل این دشمن نباید کوتاه آمد باید با اقتدار ایستاد و بی‌شک خدا هم پیروزی را محقق خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات