خبرهای داغ:
آیت الله موسوی اصفهانی:

تا آخرین قطره خون خود پای دفاع از حق و حقانیت هستیم

همدان-امام جمعه موقت همدان با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی سراسری به مناسبت چهلم شهدای غزه، گفت: تا آخرین قطره خون خود پای دفاع از حق و حقانیت هستیم.
کد خبر: ۹۵۵۴۳۱۲
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان با بیان اینکه سفرهای استانی رئیس جمهور تحول آفرین است و باید از این عزم و همت آیت الله رئیسی تقدیر کرد، اظهار کرد: رئیس جمهور در سفرهای استانی علاوه بر اینکه مصوبات جدید را در دستور کار قرار می‌دهد بلکه مصوبه‌های سفرهای قبلی خود را نیز مورد پیگیری قرار می‌دهد که بسیار مورد تقدیر است.

وی در ادامه با ابراز تاسف از مواضع کشورهای غرب در قبال وضعیت فلسطین و جنایات رژیم اشغالگر قدس، اضافه کرد: کشورهای غرب نه تنها آمریکا بلکه فرانسه، انگلیس و کانادا آشکارا از این جنایت‌ها حمایت می‌کنند چراکه هراس آن‌ها از مقاومت فلسطین، ریشه‌کن شدن اسراییل است.

امام جمعه موقت همدان بیان کرد: غرب بارها ثابت کرده که حامی مظلومیت نیست و در این جنگ نابرابر که شاهد شهادت 5 هزار کودک بی‌پناه فلسطینی هستیم، اوج همدستی آن‌ها در جنایات صهونیست‌ها بر جهانیان آشکار شده و ثابت کردند که هیچ گاه طرفدار حق مظلوم نیستند.

وی در ادامه با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی سراسری به مناسبت چهلم شهدای غزه، خاطرنشان کرد: تا آخرین قطره خون خود پای دفاع از حق و حقانیت هستیم.

موسوی اصفهانی مشارکت همه جانبه در انتخابات سال جاری را ضروری دانست ‌و گفت: رهنمود مقام معظم رهبری بر وظیفه همگانی در حضور پرشور در این انتخابات باید مورد توجه جدی قرار بگیرد و همگان باید در این صحنه جهاد همراه و همگام با رهبری و شهدای والامقام گام بردارند.

وی با گرامیداشت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار گفت: جامعه پرستاران در دوران کرونا با ایثار و از خود گذشتگی حافظ جان انسان‌ها بودند و بسیاری از آن‌ها را نیز در این راه از دست دادیم که یادشان را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار