امام جمعه تبریز:

یورش زمینی رژیم صهیونیستی شکست اطلاعاتی این رژیم را نشان داد

تبریز- امام جمعه تبریز گفت: یورش زمینی رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا، شکست اطلاعاتی این رژیم را نشان داد.
کد خبر: ۹۵۵۴۳۱۰
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه های نمازجمعه این هفته تبریز، با اشاره به شناخت و بیداری جهان از چهره واقعی و ذات رژیم صهیونیستی  افزود: این شناخت فراگیر جهانی حتی در شهرهای اروپایی، نتیجه سال‌ها آرمانخواهی ایرانیان و جبهه مقاومت فلسطین است و در زمان کنونی همه یکصدا این جنایت ها را محکوم می کنند.

وی با اشاره به آغاز دور جدید بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: جنایت های وحشیانه و کم سابقه این رژیم، جامعه جهانی را بیدار کرده است و اگر روزی ایران تنها حامی فلسطین و مردم غزه بود اکنون جهان از خواب بیدار شده و ذات رژیم صهیونیستی را شناخته است.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه جنگ غزه ترسیم کننده مرزهای انسانیت است، ادامه داد: هیچ انسان آزاده ای در برابر جنایات عریان صهیونیست ها، نمی تواند جانب دار جنایتکاران باشد و نباید اجازه داد که برخی سیاستمداران جای شهید و جلاد را عوض کنند.

حجت الاسلام آل هاشم یادآور شد: با وجود اینکه ملت‌ های مختلف در خیابان‌ها در حمایت از مردم مظلوم غزه حضور دارند، دولت‌ها دور میز برای ایجاد موانع بازدارنده رژیم صهیونیستی، دچار تردید و دودلی شده اند و باید بدانند که دستاورد سکوت و انفعال آنان در برابر نسل‌ کشی در غزه، چنین بی‌آبرویی را رقم زده است.

وی با قدردانی از رییس جمهور و وزیر امور خارجه برای سفر به کشورهای مختلف برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، گفت: از مردم و مسوولان ترکیه و جمهوری آذربایجان نیز برای حمایت از مرم مظلوم فلسطین قدردانی می شود و تمام کشورهای اسلامی باید در زمان کنونی به وظیفه خود در قبال مردم مظلوم فلسطین عمل کنند.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مستمر مردم در پای صندوق های رای در طول سال های انقلاب با وجود جنگ تحمیلی، تحریم ها، ترور و جنگ رسانه ای دشمنان، مهمترین افتخار انقلاب و سند حقانیت آن است.

حجت الاسلام آل هاشم، با تاکید بر اینکه انتخابات مهم‌ ترین نشانه مردم‌ سالاری در نظام جمهوری اسلامی است، افزود: دشمن در طول این سال ها هر کاری کرد تا مردم پای صندوق‌های رای نروند اما هیج یک از این کارها، مردم را دلسرد نکرد و در این دوره از انتخابات نیز مردم در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه مردم ما همیشه در حساس‌ترین مواقع به وظیفه خود عمل می‌کنند، اظهار کرد: دولتمردان جمهوری اسلامی نیز باید به مسایل معیشت و اقتصاد مردم توجه و برای رفع این مشکلات اقدام کنند.

خطیب نماز جمعه تبریز با بیان اینکه در حمایت و رد نمایندگان مجلس شورای اسلامی نه توصیه، نه سفارش و نه حمایت می کنم، گفت: هر کسی هم از قول من در تایید یا رد نمایندگان مطلبی گفته باشد، آن را تکذیب می کنم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، ادامه داد: تمام آن هایی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده و تایید شده اند، برای ما محترم هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار