خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات مازندران در گفتگو با خبرگزاری بسیج؛
مسئول بسیج کارگری و کارخانجات مازندران بیان داشت: تسهیل گری و رفع موانع تولید، کاری عملیاتی جدی، که اتفاقات خیلی خوبی را در استان رقم زده است.
کد خبر: ۹۵۵۴۰۴۹
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیچ کارخانجات و کارگران استان مازندران که در استان رفع موانع تولید را بصورت قوی درحال پیگیری می باشد.

سید جواد حسینیان گفت: در مجموعه استانداری و مجموعه دولت، ستاد تسهیل فعال هستند؛ تسهیلگری می کنند و وظیفه رفع مشکلات و موانع مجموعه های کارگری و تولیدی را دارند.

 

پنجشنبه های امید با هدف تسهیل گری و رفع موانع تولید

 

وی افزود: در مجموعه سازمان بسیج کارگری و کارخانجات طرحی را پیشنهاد دادیم و شروع کردیم. با این هدف که بتوانیم تسهیل گری قوی تر و ورود جدی تری را در عرصه کار و تولید داشته باشیم. ولی با این نگاه، مجموعه های تولیدی که دچار آسیب هستند دیگر، درگیر بوکراسی، زائد اداری نشوند؛ در روال عادی استاندار محترم، در جلسه ستاد تسهیل استان جلسه برگزار می کند، تمام مدیران کل را به میدان می آورد، مصوبه می گیرد، در عمل عوامل کار و تولید در پیگیری مصوبات معطل می شوند و اکثرا به نتیجه نمی رسند. ما به ذهن مان رسید برنامه ای عملیاتی آماده و تنظیم کنیم.

 

پنجشنبه های امید با هدف تسهیل گری و رفع موانع تولید

 

حسینیان اشاره داشت: مقام معظم رهبری همیشه در موضوعات حوزه کارگری و تولیدی و صنعتی معمولا امید رو تزریق می کنند و همیشه کلام ایشان با امید هست، به همین خاطر اسم و عنوان طرح را پنجشنبه های امید گذاشتیم. در پنجشنبه های امید به همراه جمع کثیری از مدیران و مسئولین موثر، نه سیاه لشکر؛ به کارخانه ها و مجموعه های تولیدی می رویم؛ بعد از اینکه مشکلات را احصا و موانع را مشخص کردند، به ما مراجعه می کنند؛ مشکلات، موانع و خواسته هایشان را با ما درمیان می گذارند. در مرحله اول سعی بر این است که مسئله توسط تیم و کارگروه ما در صحنه رفع و رجوع می شود.

 

پنجشنبه های امید با هدف تسهیل گری و رفع موانع تولید

 

استان مازندران فعال و پیشرو در رفع موانع و مشکلات تولید

مسئول سازمان بسیچ کارخانجات و کارگران مازندران ادامه داد: تا جایی که در توان ما باشد در استان مسئله پیگیری و رفع می شود، اگر از دست ما خارج باشد این ها را جمع بندی می کنیم؛ در ماه یک، دو جلسه برای بررسی و رفع مشکلات مجموعه های تولیدی استان مازندران به سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور می رویم. استان مازندران تنها استانی است که این اقدام را انجام می دهد. کاری تولیدی و فکری هیئت اندیشه ورز بسیج بود؛ که به نتیجه هم رسیدیم. با اجرای طرح پنجشنبه های امید؛ جلوی بیکاری خیلی از کارگران گرفته شده و مشکلات کارگری و کارفرمایی حل شده است.

 

پنجشنبه های امید با هدف تسهیل گری و رفع موانع تولید

 

مسئول سازمان بسیج کارگری استان مازندران تشریح کرد: تاکنون ۴۰۰ واحد تولیدی بازدید شده که حداقل ۱۰۰ مورد مشکلات حاد داشتند و رسیدگی شده است. این مجموعه ها و کارخانه ها مشکلاتی چون: سرمایه در گردش، مواد اولیه، تامین اجتماعی، ارز، فروش، بازرگانی، گمرکی، بحث اوقافی، بانکی داشته اند.

 

پنجشنبه های امید با هدف تسهیل گری و رفع موانع تولید

 

بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه توسط سازمان بسیج کارگری مازندران در هفته بسیج برگزار می شود

برنامه های هفته بسیج و بسیج کارگری استان مازندران در دو محور؛ اولین یادواره شهدای کارگر نساجی مازندران در ۸ آذرماه، محور دوم جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج کارگری استان، در سه رشته ی ورزشی، تیراندازی، بازی های بومی و محلی و فوتسال در شهرستان نکا ۷ در آذرماه می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار