مراسم رونمایی از کتاب «از آبادی هیو تا شهر نور» و تجلیل از نویسنده‌ی کتاب، فرامرز قدسی با حضور مردم و مسئولین در فرهنگسرای امام علی(ع) شهر هشتگرد برگزار شد‌.
کد خبر: ۹۵۵۳۹۸۴
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، مراسم رونمایی از کتاب «از آبادی هیو تا شهر نور» و تجلیل از نویسنده‌ی کتاب، فرامرز قدسی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله مختاری امام جمعه ساوجبلاغ، سرهنگ پاسدار علیرضا علیزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ، بخشدار مرکزی، شورای شهر هشتگرد و روستای هیو و جمعی از مدیران شهری، البرز پژوهان و نویسندگان، علاقه‌مندان به فرهنگ و تاریخ شهرستان، خانواده‌های شهدا و اهالی روستای هیو در فرهنگسرای امام علی(ع) شهر هشتگرد برگزار شد‌.

رونمایی از کتاب «از آبادی هیو تا شهر نور» در ساوجبلاغ برگزار شد

محمدسجاد احسانفر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این برنامه به همت اداره کتابخانه‌های شهرستان ساوجبلاغ با مشارک شورای اسلامی و دهیاری روستای هیو، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان شهرستان برگزار شد و در قالب درنگی بر تاریخ، فرهنگ و مشاهیر روستای هیو از کتاب "از آبادی هیو تا شهر نور" رونمایی شد.

وی افزود: این کتاب محصول پژوهش‌های "فرامز قدسی" از محققان و نویسندگان شهرستان ساوجبلاغ است و شامل معرفی ابعاد مختلف زندگی جمعی از شهدای خطه‌ی البرز می‌باشد که با طبع و ذوق شاعرانه به نگارش درآمده است.

برپایی نشست‌های متعدد در قالب بررسی تاریخ، فرهنگ و مشاهیر روستاهای شهرستان ساوجبلاغ از برنامه‌های اداره کتابخانه‌ها ، فرهنگ ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان این شهرستان است که با هدف تبیین هویت و ظرفیت‌های فرهنگی روستاهای این منطقه در حال انجام می باشد. پیشتر نیز مراسمی با عنوان درنگی بر تاریخ و فرهنگ روستای فشند برگزار شده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار