خبرهای داغ:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (ع) مطرح کرد:

تفکرات صهیونیست با باز گذاشتن دست اسرائیل و آمریکا به آنان اجازه می دهد هر ظلم و جنایتی بکنند

دکتر روزبهانی مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (ع) ضمن اشاره به تفکرات صهیونیست افزود: اسراییل خود را نژاد برتر می داند و با این طرز تفکر سعی بر اداره کردن کل دنیا دارد.
کد خبر: ۹۵۵۳۵۷۵
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری ناحیه امام صادق (ع) استان اصفهان: به همت پایگاه شهدای اسلام حوزه ١١ خواهران جلسه روشنگری با حضور جناب آقای روزبهانی در مسجد شهدای اسلام برگزار گردید.

دکتر روز بهانی افزود: از ویژگی های رژیم صهیونیسمی این است که این رژیم مختص یهود نیست و هر کس با هر دین و مسلک که تفکر صهیونیسمی دارد اعم از مسلمان، مسیحی، یهودی و غیره و با باز گذاشتن دست اسرائیل و آمریکا به آنان اجازه می دهد هر ظلم و جنایتی بکند جزء این رژیم است.

وی بیان کرد: اسرائیل که خود را نژاد برتر می داند و با این طرز تفکر سعی بر اداره کردن کل دنیا دارد با حمایت کشورهایی همچون آمریکا و انگلیس و فرانسه و هم چنین دولت های عربی که جیره خوار آمریکا هستند و جرات "نه گفتن" به آمریکا را ندارند، بیش از ٧۵ سال است با جنگ و خونریزی مقاصد شوم خود را عملی کرده اند ولی در این یک ماه اخیر حماس و جبهه مقاومت توانسته اند ضربه ای عظیم بر پیکر اسراییل غاصب بزنند.

روزبهانی در ادامه گفت: ۵ عامل مهم در این جنگ اتفاق افتاد:

در گام اول، به کل دنیا رژیم اسراییل به عنوان حکومت جنایتکار معرفی شد به طوری که در همه کشورهای جهان علیه این رژیم مردم به پاخواسته اند.

در گام دوم، از بین رفتن گنبد آهنین توسط حماس و ضعیف شدن جبهه هوایی اسرائیل

در گام سوم ، اسارت افراد زیادی از اسراییلی ها به خصوص فرماندهان این رژیم و نیاز به تبادل اسرا

 در گام چهارم ، غلبه بر نیروهایی امنیتی و اطلاعاتی اسراییل که به زعم خود از برترین نیروهای اطلاعاتی برخوردار بودند. 

در گام پنجم، مخالفت با دولت اسرائیل و مهاجرت یهودیان از آن منطقه

وی در پایان به جمله مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که فرمودند "فلسطین کلید رمز آلود ظهور است" اشاره کرد و گفت: یکی شدن محور مقاومت نقطه مثبتی است و یکی از رمزهای است که امام خامنه ای به آن اشاره فرمودند و امید داریم یکی یکی رمزهای آن گشوده شود و بیت المقدس به دست مسلمین اداره شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها