فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با حضور در منزل این نخبه بسیجی که نویسنده چند جلد کتاب در خصوص زندگی شهدا نیز هست از خانم رجبی تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۵۵۳۳۴۱
|
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سردار زارع کمالی با حضور در منزل نوجوان بسیجی خانم نازنین زهرا رجبی که از نخبگان بسیجی حوزه زینبیه ناحیه شهید منتظر قائم می‌باشد در مورد ایشان گفت این نوجوان تراز انقلاب اسلامی علاوه بر فعالیت در حوزه‌های مختلف علمی من جمله حوزه زیست فناوری، فناوری نانو و فناوری هوا فضا در حوزه فرهنگی نیز به چاپ چند جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس و زندگینامه شهدا پرداخته است.
وی گفت این نخبه ۱۳ ساله دارای مقام‌های متعدد علمی و پژوهشی می‌باشد و بسیار قابل تقدیر است که در حوزه فرهنگی و کتاب دفاع مقدس کودک و نوجوان نیز فعالیت می‌کند که باعث افتخار همه ماست.
در پایان سردار زارع کمالی فرمانده الغدیر استان یزد به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی به پاس زحمات این نوجوان نخبه و نویسنده به خاطر قدم برداشتن در راستای حفظ ارزش ها، ضمن آرزوی موفقیت، از وی و خانواده ایشان تقدیر کرد.
گفتنی است نازنین زینب رجبی دارنده مقام‌های استانی و کشوری در حوزه‌های مختلف علمی و نویسنده ۶ کتاب چاپ شده می‌باشد و ۴ کتاب وی در دست چاپ است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار