نماینده ولی فقیه در مازندران:

راهبرد حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارتقای معرفت و معنویت دینی باشد

ساری-نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه نماینده، ولی فقیه در سپاه باید معرفت دینی و معنویت دینی را ارتقا ببخشد، گفت: تمام برنامه ریزی‌های این نهاد باید در راستای این دو راهبرد باشد.
کد خبر: ۹۵۵۳۰۸۶
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

راهبرد حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارتقای معرفت و معنویت دینی باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آیت الله  محمدباقر محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران در آئین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا که با حضور حجت الاسلام طیبی فر، جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز  در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا برگزار شد، با بیان اینکه نماینده، ولی فقیه در سپاه باید معرفت دینی و معنویت دینی را ارتقا ببخشد، گفت: تمام برنامه ریزی‌های این نهاد باید در راستای این دو راهبرد باشد.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه مطابق منابع دینی کسب معرفت به خدا، معرفت به حجت و معرفت به رسول خدا باید مورد توجه باشد، افزود: در عصر غیبت وظیفه اصلی ما معرفت به امام زمان (عج) است.

راهبرد حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارتقای معرفت و معنویت دینی باشد
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه نگه داشتن دین در زمان غیبت مثل نگه داشتن آتش در کف دست است، گفت: رسالت جامعه روحانیت و طلاب تعالیم معارف دین و تقویت معنویت و تقوا در جامعه است

امام جمعه ساری با اشاره به سختی‌های حفظ دین و ایمان در آخرالزمان، بیان کرد: باید مهارت دین‌داری در شرایط سخت را بدست آوریم و به دیگران نیز بیاموزیم که تقوا پیشه کنند و حجاب خود را حفظ نمایند و نماز را به اول وقت اقامه کنند.

آیت الله  محمدی لائینی خاطرنشان  کرد: مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در نهاد ها، دانشگاه‌ها و ... باید فضای ارزشی و معنوی و مراتب دینداری باطنی و تقوا را حفظ و ارتقا ببخشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: انتظار بنده از مسئول نماینده، ولی فقیه در سپاه کربلا این است که سطح فضای ارزشی، معنوی و مراتب دینداری مجموعه سپاه از زمان عزیزان قبلی تنزل نکرده و حفظ شود و حتی ارتقا هم پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار