خبرهای داغ:
هفتمین دوره از کنگره بین‌المللی شعر "زنان عاشورایی" برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۰۵۸
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ هفتمین دوره از کنگره بین‌المللی شعر "زنان عاشورایی"، همچون شش دوره گذشته در راستای تبیین این مسیر ارزشمند و گرامیداشت سیره این بانوان ارجمند و والامقام، با اعلام فراخوان، شاعران سراسر جهان را به سرودن از این گوهرهای دردانه ی عالم بشریت دعوت نمود؛ در این دوره با توجه به تاکید مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مُد ظلّه العالی، مبنی بر سرودن شعر پیرامون شخصیت بی نظیر حضرت خدیجه(س) این موضوع به عنوان بخش ویژه جشنواره انتخاب و اعلام گردید.
طی مهلت ارسال اشعار، قریب به هفتصد اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و در نهایت ۱۶ اثر به عنوان رتبه برتر انتخاب شده و از صاحبان این آثار به عنوان برگزیدگان هفتمین دوره کنگره بین المللی شعر زنان عاشورایی تقدیر شد.
جناب آقای ناصر دوستی و جناب آقای بهزاد بیات فرد از شعرای جوان و عضو سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان نیز از برگزیدگان هفتمین کنگره بین‌المللی شعر زنان عاشورایی بودند که در مراسم اختتامیه که در ۱۷ آبان ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان برگزار شد تقدیر و تجلیل شدند.

سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون، کسب این موفقیت را به این بزرگواران تبریک عرض می‌نماید.

┄┅┅❀

ارسال نظرات
پر بیننده ها