فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله اعظم (عج الله) سپاه

جمهوری اسلامی درس مقاومت و ایستادگی را به کل منطقه داده است

نشست روشنگری جهانی «پسا اسرائیل» با سخنرانی سردار سرلشکر محمد علی جعفری به مناسبت یادبود سردارسرتیپ پاسدار دکتر محمدرضا بلوکی مقدم در مسجد جامع آستانه اشرفیه برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۵۲۹۶۹
|
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸

جمهوری اسلامی درس مقاومت و ایستادگی را به کل منطقه داده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه سردار سرلشکر جعفری در نشست بصیرتی که به مناسبت یادبود سرداربلوکی مقدم در مسجد جامع برگزارشده بود اظهار کرد :شرایط حاکم در منطقه از بعد نظامی و دفاعی نشان‌دهنده این است که حادثه تاریخی که چشم انتظار می باشیم، نزدیک است . 

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ملت های بزرگ منطقه درس ایستادگی و مقاومت داده است،افزود: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان و مجاهدت در راه دفاع از انقلاب اسلامی درس مقاومت و ایستادگی را به آزادگان جهان داده است .

 

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله اعظم(عج الله)سپاه با اشاره به حوادث اخیر مردم غزه و فلسطین و الگو گیری از ایستادگی مردم ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران با پشت سر گذاشتن حوادث مختلف با مردمی مجاهد و ایستادگی در تمامی عرصه ها پیروز شده است .

جمهوری اسلامی درس مقاومت و ایستادگی را به کل منطقه داده است

 وی موفقیت مردم سوریه در جنگ با داعش را ثمره تجربه عظیم دوران دفاع مقدس ایران و ساماندهی نیروی بسیج بیان کرد و گفت: دشمن در فکر حاکمیت در منطقه سوریه و عراق بود که با ساماندهی نیروی بسیج موفقیت از آن سوریه شد.

 

سرلشکر جعفری با بیان اینکه ایران تنها ملتی است که دوستدار واقعی شیعیان است و کمک اساسی به رهبری حاج قاسم برای نجات مردم عراق داشته است به دو دستاورد مهم این حادثه را شکل گیری نیروهای مردمی بسیج و در واقع بسیج مردمی عراق، آموزش دیده ، مجرد ،سازماندهی شده و یکی شدن دلهای مردم عراق با مردم ایران و جمهوری اسلامی برشمرد.

 

وی ثمره جمهوری اسلامی را چگونه اعتماد کردن به مردم دانست و تصریح کرد: رمز نهفته در ماجرای فلسطین را بسیج می باشد،بسیجی بر اساس اعتقاد و فرهنگ تشیع و نظام ولایی شکل گرفته است.

 

سرلشکر جعفری با اذعان به اینکه جمهوری اسلامی درس مقاومت و ایستادگی را به کل منطقه داده است از نقش مردم در مسیر مجاهدت گفت و تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا سرمایه ایمانی حفظ و گسترش یابد و هر مانع،مشکل که آن را تضعیف می‌کند با مجاهدت جامعه امروز حل شود .

 

وی با اشاره به آیه ۱۵ حجرات ایمان را موتور اصلی جمهوری اسلامی که دنیا را تحت تاثیر قرار می‌دهد بیان کردو گفت :  

کسانی که ویژگی این آیه را ندارند مومن واقعی نیستند، مومنان واقعی کسانی هستند که ایمان دارند به خدا و رسول و شک و تردید هم ندارند ،انقلاب اسلامی همان مسیر ائمه پیامبر است که در راس آن ولی فقیه قرار گرفته است.

 

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله اعظم(عج الله)سپاه از سطح رفاه بالای کشور ایران نسبت به کشورهای دیگر با تجربه مدیریتی بالا گفت و ادامه داد: مسائل و مشکلات داخلی امروز کم نیست ، اما هستند که با تمامی مشکلات در تمامی عرصه ها موفق هستند .

جمهوری اسلامی درس مقاومت و ایستادگی را به کل منطقه داده است

جمهوری اسلامی درس مقاومت و ایستادگی را به کل منطقه داده است

وی با اشاره به آیه۱۶۹ سوره آل عمران «هرگز خیال نکن کسانی که در راه خدا شهید شده‌اند، مرده‌اند! بلکه ‌به‌طور ویژه زنده‌اند و در حضور خدا به آنان روزیِ مخصوص می‌دهند» سردار سرتیپ دوم پاسداربلوکی مقدم را که با مجاهدت و تلاش فی سبیل الله خود در عرصه‌های مختلف،درمناطق محروم،در برقراری امنیت همت فراوانی داشت اجر شهید را خواهند داشت .

ارسال نظرات
آخرین اخبار