امام جمعه حسن آباد فشافویه گفت: تسریع در حل مشکل گازرسانی به برخی روستاهای این بخش از سوی مسئولان ضروری است.
کد خبر: ۹۵۵۲۹۴۵
|
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد نمازجمعه فشافویه حجت الاسلام سید حسین امیری ظهر امروز در جمع نمازگزاران، اظهار کرد: از جمله مشکلات برخی روستاهای حسن آباد فشافویه نبود گاز شهری است و روستائیان از این کمبود رنج می برند.

وی افزود: مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی گازرسانی به آن تعداد از روستاهای فاقد گاز شهری حسن آباد فشافویه را در دستور کار خود قرار دهند.

امام جمعه حسن آباد فشافویه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کشتار و نسل کشی صهیونیست ها در غزه، ادامه داد: نسل کشی مردم غزه به راحتی انجام می شود و حتی قطعنامه ای موثر برای جلوگیری از این کشتار وجود ندارد.

امیری خاطر نشان کرد: سکوت بسیاری از کشورها  مهر تاییدی بر جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی است.

وی تاکید کرد: این در حالی است که در جنگ روسیه و اوکراین همین کشورها به بهانه کشته شدن چند کودک و مظلومیت چند نفر وامظلوما سر داده و عزا گرفتند‌.

امام جمعه حسن آباد فشافویه تصریح کرد: صهیونیست‌ها با جنایاتی که در غزه انجام دادند روی بسیاری از جنایتکاران تاریخ را سفید کرده اند.

امیری به اظهارات چند روز پیش یکی از سران اسرائیل مبنی بر بمباران هسته ای غزه اشاره و اظهار کرد: اگر این جنایت هم انجام شود برای کشورهای حامی اسرائیل اهمیتی ندارد.

وی اضافه کرد: این درحالی است که جمهوری اسلامی ایران سالها است به بهانه دسترسی به سلاح هسته ای مورد تحریم ظالمانه همه جانبه قرار گرفته است.

امام جمعه حسن آباد فشافویه ادامه داد: جنایت جنگی بی سابقه   صهیونیستها در غزه از سوی همه مردم آزادیخواه دنیا بخصوص مسلمانان و شیعیان با شدت محکوم است.

امیری تاکید کرد: جنایات و نسل کشی صهیونیستها بی جواب نمی ماند و به زودی جواب محکمی دریافت خواهند کرد و سرجایشان خواهند نشست.

 

  

ارسال نظرات
آخرین اخبار