مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: در همه فتنه‌ها به‌خصوص فتنه سال گذشته دشمن به دنبال دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه‌دادن نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۵۲۶۵۰
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام اشرف علی‌محمدی گفت: فتنه ۱۴۰۲ فتنه ناکارآمدی دولت است و برنامه‌ریزی‌های دشمنان حول این محور صورت‌گرفته همان‌طور که محور برنامه‌ریزی دشمنان در سال گذشته ادامه اغتشاشات و در نهایت ناامنی ایران بود تا بتوانند از این طریق به اهداف خود برسند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام خاطرنشان کرد: دولت خدمات شایسته‌ای را انجام داده که شاید سال‌های آینده جواب دهد و این موردنیاز به تبیین دارد و اطلاع‌رسانی به عموم مردم دارد.

 

وی بیان داشت: دشمن به دلیل اینکه از لحاظ فرهنگی اجتماعی و سیاسی و... متحمل شکست از ایران در طول سال‌های گذشته شده است به همین دلیل با برجسته‌کردن مواردی مانند آزادی بیان، حجاب، مشکلات اقتصادی سعی در بزرگ‌نمایی مشکل و ایجاد تقابل مردم علیه حکومت جمهوری اسلامی ایران شود و باید توجه داشت که این اغتشاشات فقط مختص به ایران نیست و ناامنی رویکردی است که جبهه استکبار به رهبری آمریکا با روش‌های گوناگون دنبال می‌کند.

 

علی‌محمدی در ادامه گفت: همه باید هوشیار باشیم و مراقب باشیم تا در دام دشمنان گرفتار نشویم دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال گرفتار هویت ماست و از خود یک چهره حقوق بشری نشان دهد درحالی‌که امروز در غزه جنایت‌های ضدانسانی بسیاری در حال انجام‌دادن است و از کودک گرفته تا پیر همه قربانی سیاست‌های خصمانه رژیم صهیونیستی می‌شوند به همین دلیل امروز نیاز است تا همه بر علیه جبهه استکبار یک امت واحد با فرامین رهبر انقلاب اسلامی در سطح دنیا باشیم.

 

وی بیان داشت: در حوزه جهاد تبیین نیاز است تا دستاوردها در حوزه کشوری و ابعاد استانی برای عموم مردم تبیین شود.

 

 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام تصریح کرد: دشمن قویاً در حال برنامه‌ریزی برای ناامید کردن مردم است و نیاز است تا در زمینه‌های مختلف مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی آگاه شوند تا توطئه دشمنان خنثی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار