رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در حکمی محمدرضا مرندی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی را به سمت رئیس کمیته سیاست داخلی و شوراهای قرارگاه کمک به ارتقای حکمرانی منصوب کرد.
کد خبر: ۹۵۵۲۲۶۰
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
 
 

 

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در نشست کمیته سیاست داخلی و شوراهای قرارگاه کمک به ارتقای نظام حکمرانی بسیج اساتید کشور که در سالن شهید شهریاری این سازمان برگزار شد، طی حکمی محمدرضا مرندی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی را به سمت ریاست کمیته  کمیته سیاست داخلی و شوراهای قرارگاه کمک به ارتقای نظام حکمرانی بسیج اساتید کشور منصوب کرد.

مرندی- مردانی


در متن این حکم انتصاب آمده است: 

استاد بسیجی جناب آقای دکتر محمدرضا مرندی

نظر به شایستگی، تجارب و سوابق ارزنده آن استاد بسیجی به موجب این حکم جنابعالی به سمت رئیس کمیته سیاست داخلی و شوراهای قرارگاه کمک به ارتقای نظام حکمرانی کشور منصوب می‌شوید.

امید است در ترسیم نقشه راه سیاست داخلی و شوراهای کشور با استعانت از خداوند قادر متعال، نصب العین قرار دادن تقوای الهی و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مدظله‌العالی موفق و موید باشید.

توجه و تمرکز بر اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و منظومه فکری امامین انقلاب در تحقق عدالت، کمک به اصلاح رویکردهای سیاست‌های داخلی دولت و ارائه پیشنهاد مولفه‌ها و شاخص‌ها، رصد و پایش نظام حکمرانی از الزامات فعالیت‌های این کمیته می‌باشد، انتظار می‌رود با همکاری و جهاد علمی اعضای کمیته و با بهره‌مندی از  ظرفیت‌های گرانسنگ جامعه علمی و دانشگاهی ضمن هماهنگی با قرارگاه مربوطه در کمک به ارتقای نظام حکمرانی کشور بر مبنای سند اعتلای راهبردی سازمان بسیج اساتید برای کمک به اصلاح نظام حکمرانی در راستای دولت‌سازی پیشگام باشید.

 

محمدرضا مردانی 

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها

مراکز آموزش عالی و پژوهشی و قرارگاه حکمرانی کشور

ارسال نظرات
آخرین اخبار