مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع):

نسل کشی رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی بر اهداف نظامی است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در نشست سیاسی بصیرتی در جمعی از کارکنان این سپاه گفت: نسل کشی رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی بر اهداف نظامی است.
کد خبر: ۹۵۵۲۱۱۳
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی در این نشست ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم کودک کش صهیونیستی با اشاره به اهداف غیرنظامی این رژیم افزود: رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی در شناخت اهداف نظامی گروه‌های مقاومت تمرکز خود را بر روی نسل کشی در غزه گذاشته است که در پی آن نه تنها در منطقه بلکه در بسیاری از نقاط جهان تمامی آزادی‌خواهان در جهت حمایت از فلسطین مظلوم به تظاهرات بر علیه رژیم کودک کش صهیونیستی پرداخته اند.

سید عبدالرضا هاشمی با اشاره به فاش شدن هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی توسط عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی که با روحیه جهادی و شهادت طلبی گروه‌های مقاومت آغاز شد ضربه بزرگی در زمینه اطلاعاتی و نظامی به رژیم اشغالگر صهیونیستی وارد کرد.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: رعایت اصول حفاظتی، عملیات فریب، استفاده از شنبه تعطیل یهودیان، نفوذ در قدس اشغالی، تصرف برخی از پایگاه‌های نظامی و دفاتر پلیس برخی از دستاورد‌های این عملیات محسوب می‌شود.

نسل کشی رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی بر اهداف نظامی است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در پایان رژیم اشغالگر صهیونیستی را در حال فروپاشی دانست و خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی با آنکه از درون دچار اختلافات بسیاری است عملیات طوفان الاقصی نیز اثرات بسیار مخربی را از درون و بیرون به این رژیم غاصب وارد کرده و این رژیم روز به روز به پایان عمر خود نزدیک‌تر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات