اولین «خیمه‌ الاقصی» در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه به مدت چهارشب در شهرکرد با برنامه های متنوع فرهنگی تبیینی برپا شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۰۳۱
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری در محل خیمه الاقصی شهرکرد، گفت: به فرموده شهید بهشتی، دانشجو مؤذن جامعه است و این مکان محلی است که دانشجویان از دانشگاه های مختلف شهرستان شهرکرد گردهم آمدند تا دغدغه مندی خود را نسبت به تحولات فلسطین و غزه مظلوم نشان دهند.

علی اصغر یزدانی افزود: در این محل در واقع با تجمع دانشجویان و با برنامه هایی که تدارک دیده شده، به نوعی دغدغه مندی و حساسیت دانشجویان نسبت به تحولات فلسطین به نمایش گذاشته می شود و غرفه هایی کودک، نمایشگاه عکس با موضوع از شروع تا سقوط رژیم صهیونیستی، تدارک دیده شده و شبها نمایش خیابانی، سرود خیابانی، شعر و برنامه های مختلف اجرا می شد.

وی، پذیرایی از مراجعه کنندگان به مجموعه و نمایشگاه در قالب ایستگاه صلواتی به یاد شهدای مدافع حرم استان و شهدای مظلوم فلسطین را از دیگر اقدامات خیمه الاقصی در شهرکرد دانست که به مدت چهارشب با همت بسیج دانشجویی و شورای اسلامی شهرکرد برپا شد.

ارسال نظرات