خبرهای داغ:
اکبری خبر داد

آزادی یک زندانی به همت بسیجیان حوزه حضرت خدیجه (س) همدان

همدان-فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان از کمک به آزادی یک زندانی توسط گروه‌های جهادی و خیرین حوزه مقاومت حضرت خدیجه (س) همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۱۸۵۲
|
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

زهرا اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: یکی از اقدامات خداپسندانه در بسیج و سپاه آزادی زندانیان غیر عمد است که در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در نهضت کمک مومنانه این اقدام شتاب بیشتری به خود گرفته است.

وی افزود: نجات افرادی که مشکلات مالی برای آنها ایجاد شده و تلاش برای آزادی و بازگشت به خانواده و اجتماع در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر واقع می‌شود و به طور قطع این اقدام می‌تواند آثار و برکات فراوانی برای جامعه داشته باشد.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان گفت: از شاخص‌ترین برنامه‌های گروه‌های جهادی کمک به آزادی زندانی بود که مبلغ 2 میلیون تومان توسط گروه‌های جهادی پایگاه‌های عطیه، شهیده سرداریان، اسما و حدیث انجام شد و این زندانی به آغوش گرم خانواده برگشت.

وی افزود: از دیگر فعالیت‌های گروه‌های جهادی توزیع بسته‌های معیشتی، تهیه جهیزیه، سیسمونی و لوازم التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند، پرداخت اجاره بها، پرداخت هزینه داروی نیازمند و ... است که طی سال در پایگاه‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار