مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: بیش از سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و لوازم تحریر در شهرستان فیروزکوه از زمان شروع کرونا تا آبان ماه سال جاری بین دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت در مدارس دولتی و استثنایی شهرستان فیروزکوه توزیع شده است.
کد خبر: ۹۵۵۱۷۷۱
|
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳

سرگرد پاسدار عسگر اسفندیار در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری بسیج در شهرستان فیروزکوه، اظهار کرد:یش از سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و لوازم تحریر در شهرستان فیروزکوه از زمان شروع کرونا تا آبان ماه سال جاری بین دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت در مدارس دولتی و استثنایی شهرستان فیروزکوه توزیع شده است. همچنین 200 بسته معیشتی و نوشت افزار در سال جدید بین نیازمندان توزیع شده است.

این کمک هزینه شامل دو هزار بسته معیشتی و یک هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار است که دراختیار خانواده های نیازمند قرار گرفته است.

 

وی افزود: ارزش هر بسته معیشتی هفت میلیون ریال و ارزش هر بسته نوشت افزار پنج میلیون ریال است.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: هر بسته معیشتی شامل اقلام برنج، ماکارونی، حبوبات، روغن، رب گوجه فرنگی و چای است.

 

سرگرد اسفندیار گفت: بسته های دانش آموزان نیز شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، مداد رنگی، جامدادی و سایر ملزومات دانش آموزی است.

 

وی ادامه داد: در امر کمک‌های مؤمنانه بخش‌های مختلف و خیران زیادی شرکت داشته اند که در این راستا اقدامات شایسته و بزرگی در طی سال های گذشته و امسال در دستور کار قرار گرفته و به سر انجام رسیده است.

 

وی عنوان کرد: این کمک‌ها در ناحیه قمربنی هاشم علیه‌السلام شهرستان فیروزکوه با مشارکت و کمک سپاه سیدالشهدا استان تهران انجام می شود تا بتوانیم به این واسطه به نیازمندان کمک کنیم.

 

خبرنگار/ بسیج طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار