معاون سیاسی سپاه قدس گیلان:

قدرت کامل جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تهدیدات

سرهنگ پاسدار مهدی عزیزی در مراسم راهپیمایی روز ملی استکبار ستیزی رودبار ،۱۳ آبان را سالروز نصرت الهی و پیروزی انقلاب دوم، نقطه عطف مبارزه دائمی با استکبار جهانی و ابر شیطان تروریسم پرور آمریکای جنایتکار بیان کرد.
کد خبر: ۹۵۵۱۷۲۱
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷

قدرت کامل جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تهدیدات

مراسم راهپیمایی روز۱۳ آبان با حضور پرشور دانش آموزان و جمعی از مردم و مسئولان شهرستان رودبار برگزارشد

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از رودبار سرهنگ پاسدار مهدی عزیزی در مراسم راهپیمایی روز ملی استکبار ستیزی رودبار  ،۱۳ آبان را سالروز نصرت الهی و پیروزی انقلاب دوم، نقطه عطف مبارزه دائمی با استکبار جهانی و ابر شیطان تروریسم پرور آمریکای جنایتکار بیان کرد.

قدرت کامل جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تهدیدات

وی با اشاره به جهانی شدن شعار مرگ بر آمریکا افزود:اقتدا به فریاد هیهات من الذله ابا عبدالله الحسین که نفی نظام سلطه،تقابل با استکبار و حمایت از مظلوم است،ایران اسلامی را به کانون قدرت جهانی مبدل کرده است.

 

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان هدف دشمن راتحریف واقعیتهای نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد:دشمن با تمرکز بر فضای غبارآلود رسانه ای بدنبال آن است که نسل جوان و نوجوان را نسبت به آینده انقلاب بدبین کند درحالی دشمن غافل است که نسل جوان ما از نسل حسین فهمیده ها، علی لندی ها، الداغی ها و حججی ها غیرت و عزت را در عمل به منصه ظهور می گذارد.

قدرت کامل جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تهدیدات

سرهنگ عزیزی از قدرت کامل جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تهدیدات گفت و اظهارکرد: کنشگری و بازیگری جمهوری اسلامی در عرصه تحولات پیچیده منطقه و جهان با هم افزایی مردان میدان در عرصه نظامی و دیپلماسی به شکل منطقی و هوشمندانه در حال انجام است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار