خبرهای داغ:

اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان فلاورجان برگزار شد

کد خبر: ۹۵۵۱۷۰۵
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت شهرستان فلاورجان: اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان فلاورجان با حضور سرهنگ محمد کریمیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان و مهندس نادری سرپرست فرمانداری فلاورجان و سایر اعضای این مجمع در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان برگزار شد.

 سرهنگ محمد کریمیان با یاد آوری بیان رهبری در خصوص غیرقابل ترمیم بودن شکست اسرائیل تصریح کرد: طوفان الاقصی یک عملیات نظامی بی‌سابقه و بی نظیر است که مقاومت اسلامی در منطقه غزه انجام داد. این عملیات یک شکست راهبردی نظامی و امنیتی به دشمن صهیونیستی وارد کرد که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آن را شکستی غیر قابل ترمیم توصیف کردند. در واقع ترمیم این شکست به دلایل متعدد دشوار است.

 در ادامه مهندس نادری فرماندار شهرستان فلاورجان با بیان اینکه دشمن از همه طریق وارد شده است و در تلاش است با تهاجم فرهنگی به اسلام ناب و ارزشهای دینی۶ جامعه ضربه بزند اظهار داشت: جبهه کفر و باطل با تمام قدرت در جهت مقابله با اسلام ناب محمدی و آرمانهای عدالت خواهانه و ظلم ستیزی آن به میدان آمده است و در این جهت از هیچ توطئه و جنایتی دریغ نمیکند.

دراین اجلاسیه ضمن ارائه طرح توسط کارگروه تعلیم وتربیت وکارگروه فرهنگی، انتخابات هیات رئیسه مجمع شهرستان برگزار گردید که آقای مهدی شیخی به عنوان رئیس مجمع ، آقای مرتضی مالکی به عنوان نائب رئیس و سرکارخانم نصیرزاده به عنوان ناظر انتخاب شدند.

درپایان، بیانیه مجمع بسیج شهرستان درمحکومیت جنایات رژیم صهیونیستی قرائت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها