راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان‌ صبح امروز زیر باران رحمت الهی پرشورتر از سال‌های گذشته با حضور مردم ولایتمدار و انقلابی و دانش آموزان اسلامشهری برگزار شد و شرکت‌کنندگان یک‌صدا ندای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سردادند.
کد خبر: ۹۵۵۱۶۶۲
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان‌ اسلامشهر، راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان‌ صبح امروز پرشورتر از سال‌های گذشته با حضور مردم ولایتمدار و انقلابی و دانش آموزان اسلامشهری همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

مردم ولایتمدار این شهرستان‌ به همراه دانش‌آموزان، بسیجیان، اصناف و مسئولان شهرستانی زیر باران رحمت الهی ضمن  استکبارستیزی دشمنان، یک‌صدا ندای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سردادند و از جنایت‌های اسرائیل و آمریکا اعلام انزجار کردند.

به صدا درآمدن زنگ استکبارستیزی، همخوانی سرود همگانی و سردادن شعارهای ضد استکبار، همخوانی سرود انقلابی دانش آموزان، قرائت بیانیه‎ در محکومیت جنایات اسرائیل و حمایت استکبار از نسل کشی رژِم صهیونیستی  و همدردی با مردم مظلوم و ستمدیده غزه و فلسطین از برنامه‌های یوم‌الله ۱۳ آبان در اسلامشهر بود   و همه اقشار مختلف مردم بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب تجدید پیمان کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار