زنگ استکبار ستیزی در مدارس مهریز و به صورت نمادین در دبیرستان نمونه دکتر احمد زارع زاده نواخته شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۵۷۵
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز در آئین نمادین نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان نمونه دکتر احمد زارع زاده، گفت: دانش آموزان در روند پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، نقش آفرینی موثری از خود نشان داده‌اند.

محمد مصدق خطاب به دانش‌آموزان گفت: اگر می‌خواهید چهره کریه استکبار جهانی را ببینید و به عمق پلید آن پی ببرید، وقایع این روز‌های غزه را رصد کنید که چطور به مردم مظلوم غزه ظلم می‌شود.

وی افزود: امروز رژیم کودک‌کش صهیونیستی دست استکبار جهانی است و تصویر کوچکی از استکبار جهانی است که آمریکا آن را مدیریت و هدایت می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش مهریز نیز در این مراسم گفت: نباید فراموش کنیم خوی استعماری استکبار همچنان باقی است و چهره منفور آنان در بعد از انقلاب کاملاً عیان شد.

سیدضیاء طباطبائی افزود: امروز دانش آموزان و فرهنگیان زنگ استکبار ستیزی را در مدارس این شهرستان به صدا درمی آورند تا بار دیگر اعلام کنند پیرو مکتب اسلام و انقلابند.
وی هدف از نواخته شدن این زنگ در مدارس را آشنایی دانش آموزان با اهمیت روز۱۳ آبان، مفهوم استکبار، مبارزه با استکبار و نقش بصیرت و هوشیاری در جلو گیری از اقدامات مستکبرانه عنوان کرد.

وی از روز ملی استکبار ستیزی به عنوان یک مسئله اساسی به تعبیر مقام معظم رهبری یاد کرد و گفت: امروز سخنرانان با حضور در مدارس مهریز برای دانش آموزان از استکبار ستیزی و رسالت خطیر فعالان عرصه تعلیم و تربیت در این زمینه سخن می‌گویند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار