رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در تبریز:

تشت رسوایی اسرائیل با طوفان الاقصی بر زمین افتاد

تبریز- رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقایع اخیر و جنایات اسرائیل در غزه و طوفان الاقصی، گفت: تشت رسوایی اسرائیل با این جنایات بر زمین افتاد.
کد خبر: ۹۵۵۱۴۳۲
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

تشت رسوایی اسرائیل با طوفان الاقصی بر زمین افتاد

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، وحید جلال زاده در راهپیمائی 13 آبان تبریز، افزود: با این کشتار فجیع زنان و کودکان غزه و حمله به بیمارستان، بار دیگر موضوع فلسطین و آرمان قدس به نقطه متمرکز جهان تبدیل شد.

وی با بیان اینکه همه کشورهای دنیا در حمایت از مردم غزه به پا خاسته اند، اظهار کرد: ننگ بر برخی کشورهای عربی که در حال مذاکره با امریکا هستند تا ببینند حماس را چگونه کنترل کنند.

جلال زاده اضافه کرد: امروز دنیا قدرت پوشالی اسرائیل را دید، رژیم اشغال گری که خود را پنجمین قدرت برتر دنیا و نخستین قدرت برتر منطقه می دانست.

وی ادامه داد: اکنون برخی کشورهای عربی باید به خود بیایند که وقتی اسرائیل امنیت خود را نمی تواند تامین کند برای آن ها چه می تواند بکند باید عبرت بگیرند از این لرزه ای که به جان اسرائیل افتاده است.

جلال زاده خاطرنشان کرد: هنوز برای تحلیل پیامدهای طوفان الاقصی زود است و 15 مهر مانند 15 خرداد سال 42 سال ها بعد مشخص خواهد شد، 15 خردادی که کسی نمی دانستمنشا انقلاب اسلامی خواهد بود.

تشت رسوایی اسرائیل با طوفان الاقصی بر زمین افتاد

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی درصدد عادی سازی روابط با کشورها و برخی کشورهای عربی بود، یادآور شد: طوفان الاقصی همه این تصوران را بر هم زد و از این پس چنین تصوری از محالات است.

جلال زاده هتک حرمت به مسجد الاقصی، هتک حرمت به کودکان و زنان فلسطینی، در بند بودن 8500 اسیر فلسطینی که 2500 نفر از آن کودک و زن هستند، محاصره بیش از 18 سال و چندین علت دیگر را از عوامل حمله حماس به اسرائیل برشمرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار