خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری:

طوفان الاقصی معادلات جدیدی برای مقاومت ترسیم کرد

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت در طوفان الاقصی معادلات جدیدی برای مقاومت ترسیم کرد.
کد خبر: ۹۵۵۱۲۹۶
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

آیت الله عباس کعبی در جمع نمازگزاران جمعه آبادان اظهار کرد: جبهه مقاومت غزه خط اول دفاع از اسلام ناب محمدی است که تمدنی را در برابر استکبار جهانی و صهیونیست ایجاد کرد.

وی افزود: امروز حضور در جبهه رسانه، کمک مالی، مقاومت دیپلماسی و حضور در میدان برای پیروزی مقاومت در برابر استکبار و رژیم صهیونیستی تاثیر گذار است.

آیت الله کعبی گفت: سازش با استکبار جهانی جز ذلت چیزی در پی‌نخواهد داشت و محور مقاومت هرگز ذلت پذیر نیست و جهاد در راه خدا منجر به پیشرفت اجتماعی امت اسلامی خواهد شد.

وی عملیات طوفان الاقصی را فتح الفتوح جبهه مقاومت دانست و افزود: ضربه‌های تاریخی به رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی در طوفان الاقصی در ابتدای کار است و مرحله دوم آن نزدیک است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری کودکان نسل اول انتفاضه قدس را بنیانگذاران طوفان الاقصی توصیف کرد و گفت: این عملیات استحکام رژیم صهیونیستی را مختل کرده است.

وی افزود: حماسه طوفان الاقصی با کودک کوشی و قتل عام مردم غزه از بین نمی‌رود بلکه آغازی برای تاریخ جدید مقاومت و آزادی قدس و فلسطین است.

آیت الله کعبی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت حماسه ۹ آبان سالروز حماسه کوی ذوالفقاری افزود: آبادان ظرفیت‌های زیادی از جمله پالایشگاه، منطقه آزاد اروند، رودخانه‌های اروند و بهمنشیر دارد و به نگاه ویژه مسئولان محلی، استانی و کشور نیاز است تا مشکلات این شهر برطرف شود.

وی با تاکید بر لزوم بومی گزینی با توجه به میزان بالای بیکاری در شهرستان آبادان گفت: نیاز است بخش دوم فاز۲ پالایشگاه آبادان با توجه به تاکید رئیس جمهور هرچه زودتر آغاز شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم آبادان همواره وفاداری خود را به انقلاب و رهبری اثبات کردند و مستحق خدمت بیشتر هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها