خبرهای داغ:
حجت الاسلام مهدوی: آمریکا عامل اصلی همه جنایت‌های ضد انسانی در دنیاست
کد خبر: ۹۵۵۱۲۴۰
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

 

قزوین : به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام مهدوی خطیب نماز جمعه شهر الوند در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه ۱۲ آبان ماه ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و گرامیداشت یاد شهیدان دانشجو و دانش آموز و شهدای مقاومت فلسطین عنوان کرد: استکبارستیزی و فرهنگ مقاومت در برابر ظلم و ظالم، از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران در طول حیات خود بوده است و انقلاب اسلامی از همان روز نخست نهضت در سال ۴۲ ذلّت استبداد، استعمار و استکبار را برنتابید و روح مقاومت را در مردم دمید. به مرور زمان و در زمانه‌ای که جنگ نظامی به جنگ اقتصادی و فرهنگی و از همه مهم‌تر به جنگ اراده‌ها تبدیل شده است، ارزش مقاومت بیش از پیش معلوم می‌گردد.

حجت الاسلام مهدوی افزود: ۱۳ آبان و روز ملی استکبار ستیزی، امسال می‌تواند به یک روز بین‌المللی تبدیل شود و باید فریاد مرگ بر_آمریکا و مرگ براسرائیل در سرتاسر جهان بیش از پیش طنین‌انداز و محاکمه جنایتکاران ضد انسان، پیگیری شود.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب با ریشه‌یابی دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران، فاجعه‌آفرینی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در غزه را در تاریخ بی‌سابقه خواندند و با اشاره به ضربات تحقیرکننده‌ای که صبر و ایستادگی مردم غزه به آبرو و حیثیت رژیم غاصب جعلی و حامیان مستکبرش وارد آورده، گفتند: اگر کمک‌‌های همه‌جانبه آمریکا نباشد، رژیم صهیونیستی در عرض چند روز فلج خواهد شد. دنیای اسلام هم باید با قطع همکاری اقتصادی با رژیم صهیونیستی، علیه این رژیم بسیج شود و با صدای رسا و پافشاری بر «قطع فوری بمباران و جنایت‌آفرینی در غزه»، به وظایف مهم خود در این رویارویی جبهه حق با جبهه باطل عمل کند.

خطیب نماز جمعه الوند تصریح کرد: رهبر انقلاب کشتار هزاران کودک در ظرف سه هفته را جنایتی بی‌سابقه در تاریخ خواندند و با تأکید بر هوشیاری امت اسلامی در قبال حوادث غزه که در واقع میدان تقابل «حق و باطل» و «ایمان و استکبار» است، گفتند: قدرت استکبار با بمب و فشار نظامی و فاجعه و جنایت پیش می‌آید اما قدرت ایمان، به توفیق الهی بر همه اینها غلبه خواهد کرد.

وی در ادامه بیان کرد: دل امام زمان (عج) ونایب ایشان و همه ما بخاطر مصائب مردم فلسطین و بخصوص غزه خون است اما با نگاه عمیق به صحنه معلوم می‌شود پیروز این میدان مردم غزه و فلسطین هستند که توانستند کارهای بزرگی انجام دهند

و فلسطین قطعا پیروز خواهد شد.

حجت الاسلام مهدوی گفت: آمریکا عامل اصلی همه جنایت‌های ضد انسانی در دنیاست و امروز فرزند نامشروع او «اسرائیل»، با سلاح‌های پیشرفته و با کمک رسانه‌های دروغ‌پرداز و اغواگر ، کارگزار جنایت‌های آمریکاست.

خطیب نمازجمعه عنوان کرد: شروع عملیات طوفان الاقصی باعث شده است تا رژیم صهیونیستی موجودیت خود را در خطر ببیند. چرا که علاوه بر حماس سایر جبهه‌های محور مقاومت نیز اسرائیل را تهدید به حملات کرده اند. حزب‌الله لبنان در این میان کابوس بزرگ صهیونیست‌ها است چرا که یک بار در سال ۲۰۰۶موفق شده اسرائیل را شکست دهد.

وی افزود: سکوت سیدحسن نصرالله رهبر مقاومت اسلامی لبنان و نماد مقاومت منطقه در چهار هفته گذشته و سخنرانی ایشان در بعد از ظهر امروز برای دشمن، به شدت زجرآور و کشنده بوده است، به جرات می‌توان گفت، در همین روزهای اخیر تا جمعه، دشمن غاصب، انتظار کشنده‌ای را تجربه کرد.  

وی در پایان به اقدام ارتش یمن اشاره وبیان کرد: در حمله به فلسطین اشغالی موقعیت همه کشورهای سازشکار را در خطر انداخته است و آن‌ها نمی‌توانند به افکار عمومی خود پاسخ دهند که چرا یمنِ در محاصره می‌تواند علیه رژیم صهیونیستی اعلام جنگ کند اما این رژیم‌ها حتی جرأت اخراج سفیر صهیونیست‌ها را هم ندارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار