حجت الاسلام ناصری در مراسم بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی در دبیرستان غیر دولتی بهاران فارسان ، این هفته را فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ بسیج دانست.
کد خبر: ۹۵۵۱۲۳۳
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی مراسم گرامیداشتی در دبیرستان غیر دولتی بهاران شهر فارسان برگزار گردید. در این برنامه حجت الاسلام ناصری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان با حضور در جمع دانش آموزان ضمن تبریک به دانش آموزان این هفته را فرصتی مغتنم برای اشاعه و ترویج فرهنگ بسیج عنوان کرده و گفت: هدف از اجرای برنامه های هفته بسیج گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه است و دانش آموزان بسیجی بهترین انتقال دهندگان این فرهنگ هستند.

وی گفت: تقويت روحيه اميد و شادابی، خودباوری، توسعه فرهنگ و تفكر بسيجی در جامعه به ويژه در ميان جوانان و نوجوانان از ديگر اهداف برگزاری برنامه‌های مختلف در اين هفته به شمار می‌رود.

حجت الاسلام ناصری در پایان سخنان خود تاکید کردند: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، سبب دلگرمی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان خواهد شد و از مردم به خصوص دانش‌آموزان همیشه در صحنه باشند.دعوت می‌شود با شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان، علاوه بر اعلام حمایت از نظام اسلامی، روحیه استکبار ستیزی خود را به تمامی جهانیان نشان دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار