به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی امام‌جمعه، فرمانده سپاه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس آموزش‌وپرورش و جمعی از دانش‌آموزان شهرستان نیکشهر با خانواده شهید سبیل اخلاقی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۵۱۱۴۱
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیکشهر، امام‌جمعه شهرستان نیکشهر در دیدار با خانواده شهید سبیل اخلاقی ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی گفت:  ما در این مکان جمع شده‌ایم تا از این شهدا قوت و قدرت بگیریم؛ اگر امروز در عرصه هسته‌ای می‌توانیم باقدرت از علم هسته خود دفاع کنیم و مسئولان ما هم می‌توانند باقدرت در مقابل ابرقدرت جنایت‌کار آمریکا و اروپای فریبکار بایستند و از حقوق ملت ایران دفاع کنند همه از خون پاک شهدا و ایثارگری ایثارگران است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید بامری بیان داشت: ما باید به فرموده رهبر معظم انقلاب همواره از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سپاسگزاری کنیم چرا که آسایش و آرامش ما و امنیت ایران اسلامی در خاورمیانه‌ای که از توطئه‌های دشمنان در کشورهایی مانند عراق سوریه لبنان بحرین و یمن نفوذ کرده است مدیون ازخودگذشتگی آنان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد.

سرهنگ پاسدار حسین نکویی افزود: شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی مظهر حیات و بقا و حضور و درخشندگی است و این ماییم که باید با ارتباط و اتصال به این مفهوم بلند و ماندگار برای خود و جامعه و کشور خود بلندی و ماندگاری به دست آوریم.

در ادامه این برنامه از مزار شهید سبیل اخلاقی غبارروبی به عمل آمد.

ارسال نظرات