زنجان _ فرمانده پایگاه مقاومت الزهرا (س) شهر زرین آباد ایجرود با بیان اینکه یکی از شاخص های مهم پایگاه مقاومت الزهرا (س) تربیت محور بودن برنامه ها است،اظهار داشت: سال گذشته در نیمه شعبان ۳ هزار و ۳۱۳ پرس آش طبخ و بین مردم توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۹۱۸
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲

سکینه بهرامی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ اظهار داشت:پایگاه مقاومت بسیج الزهرا (س) شهر زرین آباد به عنوان موفق‌ترین پایگاه‌های خواهران شهرستان ایجرود امروز در نمایشگاه اسوه استانی حضور دارد.

وی با بیان اینکه انتخاب پایگاه‌های برتر براساس عملکرد سال گذشته بوده است، عنوان کرد: این پایگاه در سال ۷۲ شروع به کار کرده است و یکی از ویژگی‌های اصلی این پایگاه تربیت محور بودن آن است که سبب پیشرفت و جذب جوانان و نوجوانان به بسیج در این پایگاه شده است.

بهرامی تصریح کرد:تشکیل حلقه‌های صالحین، عضویت فرمانده پایگاه در هیئت امنای مساجد، برگزاری اعتکاف، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، نشست‌های بصیرتی و فرهنگی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، برگزاری هیات‌های عزاداری، اجرای طرح شهید بهنام محمدی و شهید عزیزاللهی و راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه و ... از عمده فعالیت‌های این پایگاه در طول سال می‌باشد.

وی افزود:برگزاری مشاوره تحصیلی در طول دوره اعتکاف علمی و مشارکت والدین در اجرای هرچه بهتر این برنامه‌ها از ویژگی‌های بارز اقدامات صورت گرفته و موفق در این پایگاه است.

بهرامی تاکید کرد:مهم‌ترین و تاثیرگذارترین برنامه جهادی برنامه نیمه شعبان سال گذشته بود که پایگاه الزهراء (س) ۳ هزار و ۳۱۳ پرس آش طبخ و توزیع کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت الزهرا (س) شهر زرین آباد ایجرود خاطرنشان کرد:در زمینه عفاف و حجاب نشست و همایش هفته عفاف و حجاب و همچنین حضور سفیران مهر در پارک شهر جهت ارشاد و تشویق به حجاب از جمله اقدامات صورت گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار