در پی وقوع فجایع انسانی در فلسطین اشغالی و هجوم همه جانبه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم غزه و گرامیداشت عملیات مقتدرانه طوفان الاقصی، نشست هماهنگی ستاد مردمی حمایت از فلسطین در شهرستان ری باحضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۸۳۸
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵

 

 به گزارش اداره روابط عمومی فرمانداری ویژه ری، در پی وقوع فجایع انسانی در فلسطین اشغالی و هجوم همه جانبه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم غزه و گرامیداشت عملیات مقتدرانه طوفان الاقصی، نشست هماهنگی ستاد مردمی حمایت از فلسطین در شهرستان ری باحضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری برگزار شد.

در این نشست که باحضور شیخ محمدی سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری، سرهنگ قنبری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم الحسنی «ع»، حجت الاسلام و المسلمین کنگرلو رئیس شورای هماهنگی تبلیغات، حجت الاسلام و المسلمین احمدپور رییس سازمان تبلیغات اسلامی و سایر مسئولین برگزار شد، فرماندار ویژه ری در سخنانی جنگ امروز مسلمین با صهیونیسم جهانی را یک جنگ دینی و اعتقادی دانست که امروز در تمامی دنیا فراگیر شده و سبب بیداری وجدان های آزاد در تمامی ملل شده است.

 

باب الحوائجی افزود: اسلام آخرین و برترین دین الهی بوده که قانون اساسی سعادت دنیوی و اخروی انسانها را ارائه نموده است. همچنین یکی از اصول اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی انتشار و ترویج دین مبین و ولایتمداری در سطح جهان است. بنابراین حتی با نادیده گرفتن موضوع امروز فلسطین نیز جنگ ما با یهودیان پیرو افکار منحط صهیونیزم پا برجا می باشد.

وی ادامه داد: در بحث پیرامون اقدامات رژیم اشغالگر اسرائیل، موضوع عواطف انسانی و حقوق بشر مانند کشتار بیرحمانه کودکان و زنان بی دفاع در غزه و یا موضوعات سیاسی مانند جابجایی مرزهای بین المللی و اشغال خاک دیگر ملت ها وجود دارد، اما موضوع اساسی و اصلی برای صهیونیست ها مقابله با اسلام ناب محمدی و جلوگیری از ترویج آن در میان ملت ها است. زیرا با وجود آموزه های اسلام منافع قدرت های استکباری در گوشه گوشه جهان به خطر افتاده و سلطه همه جانبه آنها بر منابع برخی کشورها از بین خواهد رفت که این باعث ترس و وحشت صهیونیسم جهانی از انتشار اسلام عزیز است.

معاون استاندار تهران در ادامه گفت: گروه های جهادی در نظام جمهوری اسلامی جزو مؤثرترین عوامل در نظام مسائل کشور می باشند و خداوند را شاکریم که در شهرستان ری نیز این گروه های در مواقع لزوم باتمام قوا پای کار بوده و در راستای منافع مردم و نظام اقدامات بسیار خوبی را صورت داده اند. امروز نیز در موضوع حمایت از مردم فلسطین این گروه ها در قالب ستادی مردمی و بصورت خودجوش تشکیل و به میدان آمده و پرچم دفاع از مظلوم را برافراشته نموده اند.

فرماندار ویژه ری در پایان افزود: در همین راستا و در کنار گروه های جهادی و مردمی، تمامی مسئولین و دستگاه های شهرستان نیز میبایست به فراخور امکانات و توان موجود خود پای کار آمده و حمایت های لازم را از اقدامات ستاد مردمی حمایت از فلسطین شکل دهند که انشاالله به تبع نشست امروز برنامه های ستاد مطابق با زمان بندی تعیین شده اجرا و بهترین نتیجه بدست آید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار