مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال هزار و ۵۰۰ نفر از فرهنگیان استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۵۵۰۷۶۴
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرهنگ جاماسب بهمنیار در جلسه شورای اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این فرهنگیان در قالب اردوهای راهیان نور در بازه های زمانی مختلف تا پایان امسال به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند .
وی افزود:از مجموع هزار و ۵۰۰ نفر سهمیه امسال استان ،۴۴۰ نفر از فرهنگیان شهرستان بویراحمد،۲۰۰ نفرگچساران ،۱۶۰نفرکهگیلویه ،لنده ،چرام،بهمئی و باشت هر کدام ۸۰ نفر اعزام می شوند.
سرهنگ بهمنیار همچنین سهمیه شهرستان دنا ،مارگون، لوداب و مناطق عشایری، دیشموک و قلعه رئیسی برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب را هر کدام ۴۰ نفر اعلام کرد و گفت:مربیان پرورشی،تربیت بدنی،معلمان جدید الاستخدام ، مدیران متوسطه اول ، دوم و ابتدایی در اولویت اعزام هستند.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان ، هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد وگفت: آشنا نمودن جامعه فرهنگی با رشادت ها و حماسه های شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و الگویی پذیری از سبک زندگی و راه و رسم شهدا از دیگر اهداف برگزاری اردوی راهیان نور دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار