مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران یک نمونه از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۹۵۵۰۴۶۵
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از قصرقند، صبح امروز جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان قصرقند با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان، مشاور ایثارگران استاندار، فرماندار شهرستان قصر قند، مدیران اداری و کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان برگزارشد.

محمد ناطری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان توجه به فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مولفه‌های قدرت در جامعه دینی و پشتوانه‌ای بسیار قوی برای حراست و پاسداری از نظام و ملت بیان کرد.

وی در ادامه یک نمونه از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عنوان کرد و یادآور شد: دستگاهای اجرایی باید برنامه ریزی های لازم را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برگزاری یادواره های شهدا در شهرستان های قصر قند و نیکشهر انجام و اجرایی نمایند.

جلسه هم اندیشی با پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیکشهر، دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و معتمدین معین شهرستان های قصرقند و نیکشهر، از دیگر برنامه های سومین روز سفر مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان به جنوب استان و شهرستان های قصر قند و نیکشهر می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار