پیام تسلیت ائمه جمعه تایباد درپی درگذشت مولوی قربان حیدری

ائمه جمعه تشیع و اهل سنت تایباد در پیام‌های جداگانه درگذشت نابهنگام مولوی قربان حیدری، امام جمعه مسجد مالک الملک این شهرستان و از چهره های تقریبی منطقه را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۵۵۰۴۳۶
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، ائمه جمعه تشیع و اهل سنت تایباد در پیام‌های جداگانه درگذشت نابهنگام مولوی قربان حیدری، امام جمعه مسجد مالک الملک این شهرستان و از چهره های تقریبی منطقه را که روز گذشته در سانحه رانندگی براثر تصادف با یک خودروی سواری در محور خواف - بیرجند جان خود را از دست دادند تسلیت گفتند.

حجت‌الاسلام‌ حسین ملکی ابرده، امام جمعه شهرستان تایباد در پیامی اعلام کرد: این عالم وارسته و متعهد، با حضور مؤثر در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی شهرستان، عمر خود را وقف ترویج و تبیین معارف اسلامی به‌ ویژه در سنگر مقدس نمازجمعه و تحکیم وحدت و برادری در میان مردم تشیع و تسنن این شهرستان کردند و منشأ خیروبرکت فراوانی شدند که در خاطر مردم قدرشناس این دیار مرزی باقی خواهد ماند.

 وی افزود: این‌جانب این ضایعه را به مردم متدین شهرستان تایباد، جامعه اهل سنت و بیت وی تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، علو درجات و رضوان الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

مولانا غلام نبی توکلی، امام جمعه اهل سنت تایباد نیز اظهار کرد: با نهایت تاسف و تاثر؛ مطلع شدم که همکار ارجمند "جناب مولانا حیدری" استاد حوزه علمیه احناف تایباد و امام جمعه مسجد جامع مالک الملک دعوت حق را لبیک گفته و به دیار حق شتافتند.

وی مطرح کرد: این مصیب بزرگ را به جامعه روحانیت معزز، طلاب و عموم مردم شریف تایباد علی‌الخصوص خانواده محترم حیدری و فامیل وابسته تسلیت عرض نموده؛ از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شفای عاجل برای مصدومان مسئلت دارم.

در این حادثه ناگوار، همسر، فرزند و خواهر مرحوم مولوی قربان حیدری مصدوم شدند که در حال حاضر وضعیت جسمی آنها خوب گزارش شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار