خبرهای داغ:
مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: هیئت رئیسه مجلس باید صدا و مطالبات به حق جهادگران آسمانی را بشنوند و این قانون مقدس را تصویب کنند.
کد خبر: ۹۵۴۹۹۱۷
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

صدای جهادگران شنیده شود

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمد زهرایی مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به ضرورت شنیده شدن صدای جهادگران در مجلس و نقش ایشان در آبادانی استان خوزستان اظهار کرد: امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگر به وحدت و همبستگی همه‌ی آحاد جامعه در حوزه‌های اعتقادی و اجتماعی نیاز دارد.

صدای جهادگران شنیده شود

مأموریت‌های مختلف جهادگران

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی و جهادگران در عرصه‌های مختلفی نظیر مدافعان سلامت، مدافعان حرم و مبارزه با فقر و محرومیت ماموریت‌های مختلفی داشته است که همه آن‌ها در راستای ایجاد تحول و پیشرفت در کشور بوده است.

لزوم رفع محرومیت در کشور

سردار زهرایی با تاکید بر لزوم رفع محرومیت در کشور گفت: محرومیت‌زدایی همه جانبه در جامعه زمانی صورت می‌گیرد که گروه‌های جهادی تخصصی عمل کنند و در تعامل با جامعه هدف خویش باشند، در عین حال برای خودسازی و دیگرسازی در جامعه تلاش کنند.

وی تصریح کرد: هر تلاشی که جهادگران برای رفع محرومیت انجام می‌دهند قطعا رضایت‌مندی خداوند و مردم را در پی خواهد داشت و این امر مقدمه‌ای برای پرورش نیرو‌های جهادی است.

سردار زهرایی با اشاره به بالندگی گروه‌های جهادی در جامعه گفت: در حال حاضر جریان جهادی با گسترش در میان مردم به عنوان مولفه‌ای از قدرت نرم روی میز نظام جمهوری اسلامی قرار دارد.

وی همچنین در خصوص قانون شهدای جهادگر بیان کرد: ما از هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نمایندگان انقلابی مجلس این سوال را داریم که آیا نامه‌ها و مکاتبات ستاد کل نیرو‌های مسلح و مصوبات کمیسیون‌های مختلف را در این خصوص مشاهده نکرده‌اند؟

سردار زهرایی یادآور شد: هیئت رئیسه مجلس باید صدا و مطالبات به حق جهادگران آسمانی را بشنوند و این قانون مقدس را تصویب کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار