امام جمعه تبریز:

جنایات اسرائیل تلاش برای جبران شکست خود در طوفان الاقصی است

تبریز- امام جمعه تبریز اظهارداشت: طی این دو هفته که از صوفان الاقصی می گذرد شاهد هستیم رژیم صهیونیستی تلاش دارد با جنایات خود شکست طوفان الاقصی را جبران کند.
کد خبر: ۹۵۴۹۶۱۹
|
۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربیجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در خطبه‌هایاین هفته  نماز جمعه‌ تبریز، افزود: دو هفته از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد و دنیا امروز در مقابل رژیم صهیونیستی بوده و فروپاشی رژیم صهیونیستی بسیار نزدیک است. 

وی ادامه‌ داد: جنگ و جنایت در هیچ کجای دنیا دستاورد و موفقیت محسوب نمی‌شود، بلکه چهره‌ی وحشتناکی دارد و و حملات کور و وحشیانه‌ی صهیونیست‌ها برای این است که شکست موقت را با هیاهو مخفی کنند.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: صهیونیست‌ها حمله زمینی به غزه را مطرح کرده‌اند که باید بدانند پیامدهای حمله زمینی برای آن‌ها جبران‌ ناپذیر است چرا که تمام هنر اسرائیل در شلیک بمب و سلاح است و در هیچ جنگ زمینی پیروز نشده‌اند چه برسد به اینکه بخواهند وارد منطقه‌ی پیچیده و رازآلودی مانند غزه شوند و اگر صهیونیست ها روی زمین حرکت کنند بلعیده خواهند شد.

امام جمعه تبریز بیان کرد: دفاع از حرم صرفا مختص سوریه و عراق نیست بلکه قبل از آن‌ها مسجد الاقصی حرم است و به عنوان یک امت اسلامی هرگز تنها گذاشته نمی‌شود.

وی عنوان کرد: نکته‌ی جالب، بی خاصیتی سازمان ملل متحد و سکوت در مقابل تجاوز و جنایات رژیم صهیونیستی است، چرا که این سازمان چشم خود را بر نسل کشی مردم غزه بسته است و این جنگ باری دیگر اثبات کرد که این سازمان‌ها، سازمان قدرت هستند نه ملت.

حجت الاسلام آل‌هاشم خاطرنشان کرد: تنها کار سازمان ملل متحد در مقابل این جنایات فقط اظهار تاسف بود.

وی با اشاره به هفته‌ی پدافند غیرعامل، اظهار کرد: ما امروز در مقابل شیوه‌های تهدید پیچیده‌ی دشمنان قرار داریم که باید پدافند غیرعامل هوشیار و تیز باشد.

حجت الاسلام آل‌هاشم عنوان کرد: دومین نشست ۳+۳ قفقاز در تهران با حضور وزیران و وزرای امورخارجه در تهران برگزار شد؛ با وجود اینکه مساله قفقاز در سال‌های اخیر پرتنش بوده است با این حال اجلاس تهران بالاترین سطح نشست کشورهای قفقاز طی سه دهه گذشته بود.

وی گفت: سناریویی مبنی بر اینکه طرفین جایی برای صلح بگذارند و باز شدن پای صهیونیستی و غربی‌ها به منطقه و شکل‌گیری کریدوری در قفقاز باعث شد تا فصل صلح در منطقه قفقاز گشوده نشود در حالی که باید همه‌ی طرفین به حق و حقوق خود قائل شوند و زیاده‌خواه نباشند.

وی با تبریک به جهانی شدن کندوان، افزود: کندوان به عنوان نخستین روستای ایران در فهرست بهترین دهکده‌های گردشگری جهان ثبت شد که مایه‌ی افتخار ما است.

حجت الاسلام آل‌هاشم با اشاره به هفته‌ی بسیج و سالروز شهادت شهید فهمیده، گفت: بسیج تفکری مردمی است که در دوران دفاع مقدس شکل گرفت، در جنگ تحمیلی نیز دانش آموزان زحمات زیادی را کشیدند و ۳۶ هزار دانش آموز شهید را در جنگ تقدیم نظام کردند که امید است رفتار شهید فهمیده الگویی برای تمام دانش آموزان کشور باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار