زنجان _ به همت سپاه استان زنجان دوره تربیت،تعالی و مهارتی گروه های نقش آفرین بسیج ظهر امروز در مرکز آموزش و تربیت عقیدتی سیاسی شهدای روحانی این نهاد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۴۷۶
|
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان در دوره تربیت و تعالی و مهارتی گروه‌های نقش آفرینی بسیج که ظهر امروز در مرکز آموزش و تربیت عقیدتی سیاسی شهدای روحانی این نهاد برگزار شد، با تسلیت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: این بانو خواهر بزرگوار امام رضا (ع) و بانوی پاک سرشت، نیکوکار، فرزانه و... بود که با ورود به شهر قم، حوزه علمیه این شهر به برکت ایشان تاسیس شد و رونق خاصی از لحاظ علمی و معنوی گرفت و زمینه‌ای برای مرکزیت جهان اسلام شد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان، با بیان اینکه قم تنها شهر در دنیای اسلام است که شرک به خود ندیده است، افزود: این شهر به برکت حضور حضرت معصومه (س) مرجعیت شیعه شد و به خاستگاه انقلاب تبدیل شد و شخصیت‌ها و علمای بزرگی از این شهر برخاستند و ندای انقلاب را به گوش جهانیان رسانند.

وی به حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه در سطح کشور و استان اشاره کرد و گفت: رسالت حوزه نمایندگی، ولی فقیه رسالت تربیتی، آموزشی، هدایتی، بصیرتی، عمق بخشی، اعتقادی است.

وی به نقش بسیجیان اشاره کرد و گفت: بسیجیان همیشه و در همه حال حاضر و آماده دفاع از نظام هستند و قوت ما اعتقادات، تربیت دینی عمق بخشی اعتقادی و شهدای ما است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان گفت: دشمن، شخصی و فردی است و باید تا آنجا که در توان داریم در مقابل این دشمن خاضع باشیم تا بتوانیم به راه درست و راست هدایت کنیم.

وی ادامه داد: دشمن دیگر، دشمن مکتب و دین است
که باید همیشه در صحنه برای مقابله با آن با جان، مال، فرزند و خانواده همیشه آماده بود و نباید به هیچ عنوان از اهداف خود کوتاه بیاییم.

حجت‌الاسلام بیگدلی به رژیم جعلی اسرائیل اشاره کرد و گفت: طبق فرموده رهبری (مد ظله العالی) این رژیم در حال نابودی و فروپاشی از درون است و حمایت کشور‌های اروپایی هم به این دلیل است که این رژیم جعلی را ترمیم و آن را سر پا نگه دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار