آیین تجدید میثاق با آرمان های شهدا و سیدالشهدای مقاومت سردار شهید سلیمانی همزمان با آغار هفته پدافند غیرعامل در محل گلزار شهدا بین المللی کرمان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۴۹۳۷۶
|
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،آیین تجدید میثاق با آرمان های شهدا و سیدالشهدای مقاومت سردار شهید سلیمانی همزمان با آغار هفته پدافند غیرعامل  در محل گلزار شهدا بین المللی کرمان برگزار گردید.


در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و دبیران پدافند غیرعامل و سردار حسنی سعدی هم رزم شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار گردید کریمی مدیرکل پدافند غیرعامل عنوان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز مدیر و فرمانده آگاه به مسائل پدافند غیرعامل بوده و همه ما عهد می بندیم که رهرو راه ایشان و سایر همرزمانشان باشیم.


در ادامه مراسم سردار حسنی سعدی از همرزمان شهید سلیمانی و پیشکسوتان دفاع مقدس به بیان ویژگی های شخصیتی این شهید بزگوار پرداختند و بیان نمودند سردار شهید سلیمانی در یک ماه اول فرماندهی سپاه قدس برنامه بیست ساله برای سپاه قدس تدوین نمود و شبانه روز تلاش در جهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) داشته است.


در پایان این مراسم حاضرین با اهداء گل و عطرافشانی و قرائت فاتحه با شهدا تجدید میثاق نموده و از شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی جهت شروع هفته پدافند غیرعامل و سال پدافند غیرعاملی 1402-1403 استمداد طلبیدند.

ارسال نظرات