سرهنگ نکوئی گفت: برای نهادینه سازی سلامت اداری در هر سازمان ابتدا بایستی در مدیران سازمان انگیزه و اعتقاد ایجاد نمود.
کد خبر: ۹۵۴۹۲۷۶
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار حسن نکوئی، مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به همراه هیئت همراه در سفر به منطقه سیستان در قالب نظارت ستادی از حوزه‌های ادارات شهرستانهای زابل، زهک، نیمروز و هیرمند بازدید و نشست‌های جهاد تبیین و سلامت اداری در حوزه سیستان‌برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسن نکوئی در جمع بندی موارد ذکر شده در خصوص اهمیت جهاد تبیین در ادارات مواردی را مطرح و برگزاری نشست‌های جهاد تبیین را یکی از راههای روشنگری و بصیرت افزایی افکار عمومی برشمردند.

وی گفت: یکی از اهداف اصلی قرارگاه جهاد تبیین، امیدآفرینی و شناخت بیشتر آن در بین گروه‌های جهادی و مردمی است و مسئولیت‌های این طرح فراتر از وظایف سازمانی است.

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان، با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، صرفاً یک وظیفه سازمانی و حرفه‌ای در میان نبوده است، اضافه کرد: امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس به حرکت جهادی رزمندگان به جهت دفاع از ارزش‌ها روح بخشید، همین امر باعث شد رزمندگان تقدیم جانشان را از حفظ جان اولی‌تر بدانند؛ بنابراین این نگاه نیز باید در جهاد تبیین وجود داشته باشد و همه دستگاه‌های اجرایی ظرفیت‌های خود را به‌خوبی و فراتر از مأموریت‌های سازمانی تبیین کنند.

سرهنگ حسن نکویی در خصوص سلامت اداری  نیز گفت: برای نهادینه سازی سلامت اداری در هر سازمان ابتدا بایستی در مدیران سازمان انگیزه و اعتقاد ایجاد نمود.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که فساد اداری نقطه مقابل سلامت اداری است و از موارد پیچیده است که بر جامعه خسارت وارد نموده و منافع شهروندان و دولت را به مخاطره می اندازد، ادامه داد: اگر سازمان‌ها وظایف خود را در این زمینه انجام دهند به بخشی از رسالتی که بر عهدة آنان گذارده شده عمل نموده‌اند و در غیر این صورت به هر اندازه که دستیابی به منافع شخصی و گروهی سازمان‌ها، در رفتارهای سازمان ملاک باشد، سلامت عملکرد آنان زیر سؤال رفته و باید پاسخ‌گو باشند.

گفتنی است، در این جلسات فرماندهان سپاه و نواحی فوق،در خصوص مسائل روز و حوادث غزه مواردی را بیان کردند

همچنین ریاست و مدیران دستگاههای اجرایی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در بحث جهاد تبیین را ارائه نمودند.

ارسال نظرات