مدیرعامل موسسه امین گفت: نخستین مجتمع تولید محصولات بتن پلیمری کشور با چهار محصول تولیدی در ارومیه به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۴۸۹۱۵
|
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

نخستین مجتمع تولید محصولات بتن پلیمری کشور با چهار محصول تولیدی با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با عنوان مجتمع صنعتی تولیدی شهید خیراللهی در ارومیه به بهره برداری رسید.

مدیرعامل موسسه امین در این زمینه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مجتمع صنعتی تولیدی محصولات پلیمری برای تولید چهار نوع محصول از جمله بتن پلیمری، لوله پلیمری سلول های پلیمری و میلگردهای پلیمری در ارومیه با ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح شد.

اسماعیل پناهی اضافه کرد: بتن پلیمری، لوله پلیمری سلول های پلیمری و میلگردهای پلیمری یا اِف آر پی در صنعت ساختمان و شبکه های جمع آوری آب های سطحی و فاضلاب کاربرد دارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه سلول‌های بتن پلیمری برای نخستین بار است که در کشور تولید می شود، میزان اشتغالزایی در مجتمع صنعتی شهید خیراللهی ارومیه را ۱۴۰ نفر اعلام کرد و افزود: این افراد همه از افراد بومی هستند.

بتن پلیمری (PC) یکی از انواع بتن است که همانند سایر بتن‌ها در ساخت بسیاری از سازه‌ها استفاده می‌شود. این بتن از مخلوط سنگدانه‌ها و پلیمر به عنوان چسبنده تشکیل شده و کاربردهای فراوانی دارد.

بتن های پلمیری دارای مقاومت بالاتر و بیشتر در برابر مواد شیمیایی و خورنده ها، جذب آب کمتر و پایداری بالاتر در مقابل پدیده یخ زدگی – ذوب نسبت به بتن سیمان پرتلند رایج می باشند.

 

درخواست نماینده ولی فقیه از قرارگاه خاتم الانبیا برای افزایش سرمایه گذاری در آذربایجان‌غربی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با سردار «عبدالرضا عابد» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: در زمان دفاع مقدس سپاه کارهای بسیار فوق العاده‌ای را با کمک بسیج انجام داد و خطر بسیار بزرگ جنگ تحمیلی را مدیریت کرد و بعد از جنگ تحمیلی نیز توفیقات بسیار بزرگ برای سپاه قسمت شده است لذا به نوبه خودم از همه شما عزیزان و همکارانتان قدردانی می‌کنم

حجت الاسلام سید مهدی قریشی رعایت تقوای الهی در امورات را مهم دانست و افزود: بر اساس فرامین الهی و همچنین اهل بیت (ع) تقوای الهی شاه کلید موفقیت در کارهاست و حضرت امیرالمومنین(ع) در نهج البلاغه می فرمایند که « لَوْ اَنَّ السَّماواتِ وَالاَْرْضَ كانَتا عَلى عَبْدٍ رَتْقا ثُمَّ اتَّقَى اللّه َ لَجَعَلَ اللّه ُ لَهُمِنْها مَخْرَجا وَرَزَقَهُ مِنْ حَيْثُ لا يَحْتَسِبُ» اگر آسمان ها و زمين، راه را بر بنده اى ببندند و او تقواى الهى پيشه كند، خداوند حتما راه گشايشى براى او فراهم خواهد كرد و از جايى كه گمان ندارد روزى اش خواهد داد.

امام جمعه ارومیه افزود: پیشرفت سپاه در سایه تقوای الهی و روحیه معنوی موجود در این نهاد مقدس است و اگر ما این را تقویت کنیم و ادامه دهیم یقیناً کارهای نشدنی بسیاری حل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: باید دنبال کارهای نشده و نشدنی رفت و الحمدلله قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا عملکرد خوبی در این مقوله داشته است.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی تصریح کرد: خوشبختانه در استان کارهای خوبی توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا صورت گرفته است ولی کافی نیست و خواستار افزایش تلاش این مجموعه در استان هستیم

وی در پایان با اشاره به برخی از مشکلات مدیریت شهری ارومیه، خواستار عنایت ویژه به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گردید

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار