معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اردوهای راهیان نور و جهادی بهترین حرکت فرهنگی و عمرانی است که باید تقویت شود.
کد خبر: ۹۵۴۸۷۶۵
|
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،نشست ستاد پشتبانی اردوهای راهیان نور و اردوهای پیشرفت و آبادانی با حضور مراد علی پیوند معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح، سرهنگ ارژنگ تندپور مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات استان و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و مسئولان بسیج اقشار در سالن سپاه فتح برگزار شد.

مرادعلی پیوند در این نشست گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم لذا اردوهای راهیان نور به مانند سال‌های گذشته برگزار شود تا آشنایی با اهداف و آرمان شهدای دوران جنگ تحمیلی بیشتر شود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: هزینه کردن در این مسیر مهمترین نوع سرمایه گذاری است و موجب گسترش ارزش های فرهنگی و معنوی می شود.
وی با اشاره به اینکه طبق قانون مشکلی برای هزینه و سرمایه گذاری در این خصوص نیست، گفت: باید سهم دستگاه ها در اردوی راهیان نور مشخص شود و امیدواریم بیش از جمعیتی که سال گذشته به اردوی راهیان نور رفتند اعزام صورت گیرد.
پیوند با اشاره به اینکه در باب المهدی در استان ساخته شده است، گفت: ساخت در حرم مطهر حضرت مهدی(عج) یک کار فرهنگی بزرگ در سطح استان است که به خوبی اطلاع رسانی شود تا مردم در جریان این کار قرار گیرند.
وی در خصوص طرح هادیان سیاسی گفت: دانشگاه ها و مدارس ظرفیت خوبی برای اجرای طرح هادیان سیاسی است.

در پایان این نشست مقرر شد که اردوی راهیان نور کارمندان کهگیلویه و بویراحمد از 23 آذر تا 7 دی  امسال با محوریت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان و اردویی سپاه فتح و مشارکت ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شود.

اردوهای راهیان نور بهترین حرکت فرهنگی که باید تقویت شوداردوهای راهیان نور بهترین حرکت فرهنگی که باید تقویت شوداردوهای راهیان نور بهترین حرکت فرهنگی که باید تقویت شوداردوهای راهیان نور بهترین حرکت فرهنگی که باید تقویت شوداردوهای راهیان نور بهترین حرکت فرهنگی که باید تقویت شوداردوهای راهیان نور بهترین حرکت فرهنگی که باید تقویت شود

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار