مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر در گردهمائی سیاسی تیپ تکاوران نیروی دریایی حضرت امیر المومنین (ع) گفت: بزرگترین نقطه قوت مجاهدین محور مقاومت شجاعت و شهادت طلبی است.
کد خبر: ۹۵۴۸۶۰۵
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر ، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر در گردهمائی سیاسی تیپ تکاوران نیروی دریایی حضرت امیر المومنین (ع) اظهار داشت: دشمنى یهود با مسلمانان تاریخى و ریشه‏ دار است.

 

وی بیان کرد: قرآن می‌فرماید: «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً لِلَّذِینَ‏ آمَنُوا الْیهُود»[4] قطعاً سرسخت‏ترین مردم را در دشمنى نسبت به اهل ایمان، یهودیان و مشركان خواهى یافت‏.

 

حجت‌الاسلام یحیایی ادامه داد: یهودیان در طول تاریخ خیلی اهل جنگیدن و نبرد سخت رودر رو با مسلمین نبوده اند، بدین خاطر سعی می کردند در مناطقی که زندگی می کردند خود را در قلعه ها و دژهای مستحکم برای مقابله با دشمن محصور نمایند که نمونه تاریخی آن جنگ خیبر در صدر اسلام است و از طرف دیگر سعی در هم پیمانی و تحریک دیگر قدرتها برای مقابله با مسلمانان بوده اند، چراکه در طول تاریخ به خاطر ذات خباثت آمیز  رهبران یهود، بزرگترین دشمن مسلمانان آنها بوده اند.

 

وی با اشاره به آیات قرآن خاطرنشان کرد: شما در دلهای یهودیهان سهمناک‌تر و سهمگین‌تر از خدا هستید، مرهوب‌تر از خدا هستید، آ‌نها بیش از مقداری که از شما می‌ترسند، از خدا نمی‌ترسند. سرّش آن است که اینها فقیه در دین نیستند یعنی به تعبیر دیگر ایجاد این حصار بخاطر ترس خاصی است که از شما مسلمین در دل دارند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) گفت: به زمان فعلی تشکیل دولت غاصب یهود در فلسطین اشغالی و ایجاد حصارهای مختلف و دیوارهای به ارتفاع چند متر به دور فلسطین اشغالی نیز کاملا مصداق دارد و دیوارهایی مثل صحرای سینا، کرانه باختری، نوار غزه و …. گویای اثبات این موضوع می باشد.

 

وی تصریح کرد: طبق این آیات بزرگترین ضعف این قوم اشغالگر ترس از مردن و زبونی است پس بزرگترین نقطه قوت مجاهدین محور مقاومت شجاعت، عزت و شهادت طلبی است چراکه این قوم ترسو و بزدل اهل  جنگیدن رو در رو نیستند.

 

وی تاکید کرد: در حمله اخیر جبهه مقاومت اسلامی به سرزمینهای اشغالی در جوار نوار غزه، این اتفاق افتاد که رزمندگان شجاع فلسطینی از حصارهای نوار غزه گذشتند و از طریق زمین، هوا و دریا به عمق سرزمینهای اشغالی نفوذ کردند و با این عملیات پیچیده و دقیق توانستند عده ی زیادی از اشغالگران را کشته و اسیر نمایند.

 

حجت‌الاسلام یحیایی در پایان بیان کرد: پس می توان یکی از رموز پیروزی بر دشمن صهیونیستی  و تار عنکبوتی را نفوذ به این دیوارها و دژهای متسحکم و جنگیدن با آنها در داخل این حصار می باشد لذا رزمندگان فلسطینی به خوبی از این ضعف دشمن استفاده نموده و شکست سختی را به این دشمن تروریست وارد کردند، دشمنی که تا دیروز شعار « از نیل تا فرات» را سر می داد و قصد داشت از عراق تا مصر را از آن خود کند، حالا به لطف خداوند و جبهه مقاومت اسلامی حتی دردرون سرزمینهای  اشغالی و حصارهای قوی نظامی و امنیتی نیز متحمل شکست می شود و متزلزل بودن و قدرت پوشالی و تارعنکبوتی خود را به جهانیان نشان دهد.

 

 پایان خبر/

ارسال نظرات