امیر جمشید فولادی رییس اداره ورزش و تربیت بدنی نیروهای مسلح در همایش تجلیل از مدال آوران و افتخار آفرینان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، از جذب قهرمانان ورزشی در نیروهای مسلح خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۸۴۹۰
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰

وی اظهار داشت: از دیرباز چه زمانی که با  نیزه، شمشیر و گرز مبارزه می کردند، چه در زمان حاضر که تجهیزات پیشرفته نظامی در اختیار قوای نظامی قرار دارد، آمادگی جسمانی لازمه نبرد بوده و تاثیر مستقیم بر معادلات دارد و آمادگی روحی و روانی نیز تاثیر مستقیم بر آمادگی جسمانی و شرایط فیزیکی، دارد.

وی خاطرنشان کرد: ورزش در نیروهای مسلح جزو ماموریت های اصلی فرماندهان است. وی ادامه داد: توجه به ابعاد علمی و روانی ورزش در نیروهای مسلح مورد توجه قرار دارد و توسعه مرکز علمی ورزش از جمله راهبردهای اصلی نیروهای مسلح است و ورزش به عنوان یکی از دورس دفاع ملی مورد تاکید قرار گرفته است.  

امیر ، فولادی با اشاره به فرمایشات فرمانده کل قوا در حوزه ورزش اظهار داشت: ورزش قهرمانی موتور محرک ورزش همگانی است  و در این راستا جذب قهرمانان ورزشی  در نیروهای مسلح در دستور کار قرار گرفته است که با جذب   قهرمانان، ورزشکاران دیگری در سازمان نیروهای مسلح حضور پیدا خواهند کرد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار