سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روز یکم آبان به نام روز حمایت از بیماران صعب العلاج نامگذاری شده است، گفت: در گذشته ۵ بیماری تحت حمایت این سازمان بود و حالا به ۱۰۷ بیماری افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۵۴۸۲۲۵
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد، محسن عزیزی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با بیان اینکه ۲۹ مهر تا ۵ آبان به نام هفته بیمه سلامت نام گذاری شده است، افزود: در هفته سلامت برنامه‌هایی مهمی برگزار می‌شود و شعار محوری این هفته با عنوان "بیمه سلامت همگانی گامی به سوی تحقق عدالت اجتماعی" نام‌گذاری شده است.
وی با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه و همچنان در فرمایشات مقام معظم رهبری بر سلامت و امنیت تاکید شده است، گفت: حمایت از درمان زوجین نابارور و جوانی جمعیت" از برنامه‌های مهم بیمه سلامت در راستای فرزندآوری است.
این مسئوول با بیان اینکه یک معاونت جدید در بیمه سلامت به نام پیشگیری تعریف شده است، گفت: با توجه به تغییر سبک زندگی مردم و جلوگیری از بروز خیلی از بیماری ها این معاونت تعریف شد. 
سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روز ۳۰ مهرماه به نام نسخه نویسی هوشمند نام‌گذاری شده است، گفت: در همه مراکز درمانی طرف قرار داد بیمه سلامت نسخه پیچی هوشمند انجام می‌شود.
عزیزی با شاره به اینکه بیمه سلامت به زوج‌های نابارور استان خدمات ارائه می‌دهند،اضافه کرد: در سال جاری ۹۹۰ مورد ارائه خدمت به حوزه ناباروری در استان انجام شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار