خبرهای داغ:

مرحله استانی بخش معارف مسابقات قرآن کریم اوقاف در آذربایجان شرقی برگزار شد

تبریز- رئیس امور قرانی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: مرحله استانی بخش معارف چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در سه محور معارف قرآنی، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه در تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۸۸
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمد نیکنام در گفت‌وگو با خبرنگاران، در تشریح این خبر، اظهار کرد: تعداد ۱۵۶۴ نفر در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ثبت نام کرده بودند که در رشته‌های معارف تعداد ۶۲ نفر به مرحله استانی رسیدند.

 وی افزود: برگزیدگان مرحله شهرستانی در سه رشته معارف قرآنی، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه امروز ۲۷ مهرماه همزمان با سراسر کشور به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام نیکنام با بیان این‌که بخش معارف این دوره از مسابقات، دومین سال است که برگزار می‌شود، ادامه داد: تعداد سه نفر در هر رشته برگزیده شده و به مرحله کشوری راه می‌یابد که این مرحله حدود دو ماه بعدی برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به این‌که برگزاری این دوره از مسابقات همزمان با جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و فلسطین است، نمادهایی از پرچم فلسطین و تصویرهایی از مبارزان و مظلومان کودک و زن غزه در محوطه آزمون برافراشته شده که بیانگر انزجار از استکبار ستیزی و جنایات این رژیم غاصب است.

مرحله استانی بخش معارف مسابقات قرآن کریم اوقاف در آذربایجان شرقی برگزار شد

مرحله استانی بخش معارف چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در سه محور معارف قرآنی، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه در بقعه شاه حسین ولی تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار