افتتاح مدرسه شش کلاسه روستای طوق میانه

تبریز- مدرسه شش کلاسه برکت شهید قلی پور روستای طوق میانه با شور و نشاط دانش آموزان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۲۶
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در آیین افتتاح این مدرسه خطاب به مردم روستای طوق گفت: اگر امروز مدرسه ای زیر پرچم  جمهوری اسلامی ایران افتتاح می شود، تنها دلیل آن افزایش قدرت علمی و دانش است که در سایه ی امنیت و اقتدار کشور است؛ توسعه و ارتقا دانش، از مولفه های مهم اقتدار هستند.

وی افزود: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، تامین کننده بعد سخت افزاری آموزش و پرورش است و در این راستا امسال با کمک و همیاری مردم عزیز و مسئولین، بزرگترین کاروان تجهیزات آموزشی کشور بعد از انقلاب اسلامی یا ۱۵۶ کامیون و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان راه اندازی شده و این تجهیزات و نواحی و مناطق استان توزیع گردید.

فرهودی ادامه داد: علی رغم این که در سال گذشته هر روز یک کلاس درس تحویل آموزش و پرورش داده شده ، امسال فقط در شهریور و مهر ماه، ۱۰۵ پروژه آموزشی شامل ۳۳۱ کلاس درس با اعتبار ۳۵۵ میلیارد اعتبار تحویل آموزش پرورش استان داده شده است و امیدواریم که این رکورد شکنی را تا آخر سال افزایش دهیم؛ در تلاش هستیم تا شاهد افزایش متوسط سرانه استان از متوسط سرانه کشوری باشیم.

وی در پایان بیان کرد: این افتخارات نشانه همدلی و همکاری تمامی مسئولان و مجموعه های خدمتگزار در استان است و امیدواریم تا در تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی گام های بزرگی برداریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار