در راستای اجرای طرح همکلاسی مهربان:

300 عدد کیف و لوازم التحریر در دبستان نجمه زاهدان توزیع شد

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار در قالب پویش همکلاسی مهربان تعداد 300 بسته لوازم التحریر و کیف در دبستان دخترانه نجمه زاهدان توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۴۸۰۶۹
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدارمحمدرضا نخعی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه ویژه زاهدان در حاشیه طرح همکلاسی مهربان به خبرنگار ما گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با هدف کمک  به دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار در قالب پویش همکلاسی مهربان تعداد300بسته لوازم التحریر در دبستان دخترانه نجمه در محله کرامت شریعتی شمالی توزیع شد.

فرمانده ناحیه ویژه بسیج سپاه زاهدان با بیان این مطلب که هر ساله به منظور کمک به دانش آموزان کم برخوردار در سطح شهرستان زاهدان طرح همکلاسی مهربان اجرا می شود، افزود: با شیوع ویروس منحوس کرونا این طرح با جدیت بیشتری برنامه ریزی و دنبال شده است.

سرهنگ نخعی بیان کرد: این طرح توسط ناحیه سپاه زاهدان  و همکاری بسیج سازندگی در مدارس حاشیه شهر زاهدان به جهت رفع کمبود نیازهای دانش آموزان انجام شده که دانش آموزان در این طرح از قبل شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: این اقدامات حمایتی برای نیازمندان و خانواده های بی بضاعت در مناطق محروم و کم برخوردار در فواصل مختلف به صورت منظم استمرار دارد.

این مسئول تصریح کرد: این طرح با هدف هدیه به دانش آموزان و همکلاسی های نیازمند انجام و شامل لوازم التحریر و کیف می باشد که وسایل کمک آموزشی تولید ملی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زاهدان گفت: اجرای طرح های عام‌المنفعه، تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی، تهیه و توزیع جهیزیه از دیگر اقدامات سپاه زاهدان در مناطق کمتر توسعه یافته این شهر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار