خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی موثقی تأکید کرد

اهمیت و ضرورت فراهم سازی زیر ساخت‌ها در عرصه‌های تربیتی

همدان-امام جمعه همدان با تأکید بر اهمیت فراهم سازی زیرساخت‌ها در عرصه‌های تربیتی، گفت: یکی از مشکلاتی که باعث عقیم ماندن برخی فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی شده، نبود زیرساخت‌های مناسب در مراکز آموزشی و فرهنگی است.
کد خبر: ۹۵۴۷۵۵۲
|
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی امروز در مراسم افتتاح خوابگاه دانشجویی ریحانه دو دانشگاه علوم پزشکی همدان، با بیان اینکه در چنین ایامی نمی‌شود به راحتی از کنار جنایات و کودک کشی رژیم صهیونسیتی عبور کرد، اظهار داشت: هیچ قانون بشری و الهی اجازه قتل عام کودکان را نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ کودک بی‌گناه توسط این رژیم جنایتکار در روزهای اخیر به شهادت رسیدند، گفت: هیچ کس نمی‌تواند کودک‌کشی را قبول کند و در تاریخ مغول نیز این حجم از کودک‌کشی وجود نداشته است.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه خداوند در قرآن در عرصه تربیتی، وقتی می‌خواهد یک مسیر را ممنوع کند، قبل از آن راهکار و زیر ساخت‌های قانونی آن را طراحی می‌کند، خاطرنشان کرد: خداوند بعد از مشخص کردن راهکارهای قانونی، مردم را از حرکت در آن مسیر نهی می‌کند، بنابراین تا شرایط تربیتی درست فراهم نشود، نمی‌شود کار فرهنگی انجام داد.

وی با تأکید بر اهمیت فراهم سازی زیر ساخت‌ها در عرصه‌های تربیتی، اظهار کرد: متاسفانه یکی از مشکلاتی که با آن روبرو هستیم و باعث عقیم ماندن برخی فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی شده، نبود زیر ساخت‌های مناسب در مراکز آموزشی و فرهنگی است.

شعبانی موثقی با تأکید براینکه یکی از اتفاقات خوب در عرصه زیر ساخت‌ها، احداث چنین مجموعه‌هایی است، گفت: باید از همه دست اندرکاران طراحی تا ساخت و همراهی‌های مدیران در این مجموعه تقدیر کرد و می‌توان گفت یکی از بهترین خوابگاه‌ها، این خوابگاه می‌باشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از خوابگاه‌های دانشجویی شرایط مناسبی ندارند و باید برای آن تدبیری اندیشید، اظهار کرد: دسترسی به خوابگاه مناسب و دارا بودن حداقل امکانات رفاهی یکی از نیازهای مهم برای دانشجویان است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه مجموعه دانشگاه بوعلی دارای ظرفیت فراوانی در این عرصه است، یادآور شد: خوب است تا از این ظرفیت برای طراحی و ساخت خوابگاه دانشجویی و خوابگاه‌های متاهلی استفاده شود.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته از برخی ساختمان‌های اداری در سطح شهر که با بودجه بیت المال ساخته شدند بازدید کردم، یادآور شد: انسان با دیدن برخی از این ساختمان‌ها غصه می‌خورد و آهی از عمق جان می‌کشد که با وجود این همه هزینه چه دردی از مشکلات همدان درمان شده است.

شعبانی موثقی با تأکید بر اینکه این هزینه‌های فراوان گاهی اوقات بی‌فایده و یا در اولویت نیست، گفت: اولویت‌های ما مجموعه‌های فرهنگی و خوابگاه‌ها و رفع مشکلات مردم است که هر چقدر برای آنها هزینه کنیم برای کشور آورده خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات