همایش دختران انقلاب با حضور حجت الاسلام و المسلمین پوراندخت امام جمعه معزز، خمر معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری، کوچکزایی مدیر آموزش و پرورش، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی فرهنگیان و دانش آموزان همایش دختران انقلاب در مصلی الغدیر شهرستان زهک برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۴۷۵۳۴
|
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان زهک، قاسم کوچکزایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان زهک، ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت در نبرد طوفان الاقصی علیه رژیم غاصب صهیونیستی، در خصوص مسائل عفاف و حجاب در سطح جامعه و خصوصاً مدارس نکاتی بیان کرد: حجاب به مروارید ، عفاف و حجاب را مایه امنیت و آرامش روحی و روانی دختران دانستند و بنا بر تأکید مقام معظم رهبری هر دانش آموز یک آمر به معروف و ناهی ازمنکر باشند.

حجت الاسلام و المسلمین پوراندخت خاطرنشان کرد: ضمن تقدیر و تشکر از بانیان و برگزار کنندگان این همایش بی نظیر در خصوص پیروزی های مبارزان فلسطینی در چند روز گذشته به اهمیت مبحث عفاف و حجاب در آیات قرآن کریم اشاره نمودند و بیان داشتند که حجاب نه تنها محدودیت نیست بلکه عین آزادی است و باعث عزت و افتخار دو طرفه نظام و دانش آموزان عزیز می شود.

وی همچنین با اشاره به سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در خصوص پایان عمر رژیم غاصب صهیونیستی افزود: با نبرد های همچون طوفان الاقصی به زودی شاهد پاک شدن این رژیم منحوس از صفحه روزگار خواهیم بود .

شایان ذکر است قرائت بیانیه توسط خواهر شهید ، تجلیل از دانش آموزان دختر و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل پایان بخش این همایش محوری بود.

ارسال نظرات