مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا:

حضور رسانه‌ها در همه عرصه‌های انقلاب ضروری است

ساری- مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلادر این دیدار با مسئول فضای مجازی سپاه کربلا گفت:حضور رسانه‌ها در همه عرصه‌های انقلاب ضروری است.
کد خبر: ۹۵۴۷۴۸۵
|
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مسئول فضای مجازی سپاه کربلا با مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران صبح امروز دیدار کرد.

حضور رسانه‌ها در همه عرصه‌های انقلاب ضروری است
 حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا در این دیدار بر اثرگذار بودن رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: امروز رسانه هدایت کننده افکار عمومی هستند و با وجود فضای مجازی این اثرگذاری چندین برابر شده است.

وی با تقدیر از زحمات مجموعه فضای مجازی سپاه کربلا استان با اشاره بر توجه بیشتر به رسانه در عصر حاضر و انجام برنامه‌های مبتنی بر دوران حاضر بیان کرد؛ جهاد تبیین و استفاده از ظرفیت‌ها، تشکیل جبهه واحد رسانه، تقویت رسانه‌ها سرکشی از رسانه‌ها، حضور رسانه‌ها در همه عرصه‌های انقلاب، همدلی و وفاق همه نیرو‌های ارزشی رسانه برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی مهم و باید اولویت بسیج رسانه باشد.

در این نشست در خصوص فعالیت‌های فضای مجازی سپاه کربلا و بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران در جامعه امروز بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار