خبرهای داغ:

انتقاد فرماندار ویژه ملایر از تعلل علوم پزشکی همدان در تکمیل بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) گوراب

همدان-فرماندار ویژه ملایر گفت: با وجود اقدام ارزشمند خیّر ملایری در احداث بیمارستان امیرالمومنین (ع) گوراب، دانشگاه علوم پزشکی همدان اهتمام لازم را بر تکمیل و راه‌اندازی این بیمارستان ندارد.
کد خبر: ۹۵۴۷۴۶۹
|
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در جلسه‌ بررسی روند اجرایی بیمارستان خیّرساز گوراب ملایر اظهار کرد: با وجود اقدام ارزشمند خیّر ملایری در احداث بیمارستان امیرالمومنین (ع) گوراب، دانشگاه علوم پزشکی همدان اهتمام لازم را بر تکمیل و راه‌اندازی این بیمارستان ندارد.

وی گفت: تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان خیّرساز گوراب امروز به مطالبه جدی مردم و خیّر گرانقدر تبدیل شده و با راه‌اندازی آن،  مردم می‌توانند از خدمات درمانی این بیمارستان بهره‌مند شوند.

فرماندار ویژه ملایر خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر بخشی از تجهیزات لازم بیمارستان با مساعدت‌های ویژه دکتر رحیمی معاون وزیر و پیگیری‌های نمایندگان شهرستان، تامین شده و تلاش لازم برای بکارگیری کادر درمان و سایر الزامات در جریان است.

وی ادامه داد: اما از ابتدا این بیمارستان با بی‌مهری دانشگاه علوم پزشکی استان مواجه بود تا جایی که با وجود گذشت زمان نسبتاً طولانی، پیگیری‌های مکرر و اعلام آمادگی شهرستان برای هر نوع مساعدت لازم، اما هنوز هیچ قراردادی با دستگاه‌های خدمات رسان از جمله آب و برق منعقد نشده و تخصیص آب بیمارستان هم باطل شده است.

اسماعیلی افزود: لازم است با توجه به اهتمام دولت سیزدهم در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و دسترسی هر چه بیشتر مردم به خدمات بهداشتی و درمانی، دانشگاه علوم پزشکی همدان هر چه سریع‌تر به وظیفه خود در قبال تکمیل و بهره‌برداری بیمارستان گوراب عمل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار