خبرهای داغ:
فرمانده گردان ۱۰۸ امام حسین(ع) مطرح نمود:

اوقات فراغت هم هدایت کننده و هم تربیت کننده برای رشد دانش آموزان است

کد خبر: ۹۵۴۷۲۴۴
|
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(ع) استان اصفهان: فرمانده گردان ۱۰۸ امام حسین(ع) در آیین اختتامیه طرح اوقات فراغت ناحیه مقاومت بسیج برخوار گفت: اوقات فراغت هدیه ای است در دستان والدین که می توانند آن را خوب طراحی کرده و از آن استفاده خوب را ببرند و به معنایی دیگر اوقات فراغت هم هدایت کننده و هم تربیت کننده برای رشد دانش آموزان است.

وی در ادامه مطرح کرد : توجه لازم به اوقات فراغت  از مسائل مهم و ارزشی در تربیت جوانان و نوجوانان در جامعه به ویژه دانش آموزان است.

وی افزود: فرهنگ سازی و پر کردن اوقات فراغت بسیار مورد توجه کارشناسان علوم تربیتی و علوم اجتماعی در سطح جهان قرار گرفته است.

این فرمانده با اشاره به کم شدن آسیب های اجتماعی در سطح جامعه توسط اوقات فراغت بیان داشت: یکی از راه های کاهش آسیب های اجتماعی و فساد اجتماعی در جهان  فرهنگ سازی و پر کردن اوقات فراغت برای قشر نوجوان و جوانان هر جامعه است.

فرمانده گردان ۱۰۸ امام حسین(ع) با بیان اینکه  ما بتوانیم اوقات فراغت را بصورت  بهینه و شایسته برنامه ریزی کنیم، تصریح کرد: اوقات فراغت باید هدفمند باشد تا دانش آموزان در یک  فضای آرام و با اختیار استعداد درونی خود را شکوفا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار